Gètver-de-Gètver   8 comments

Loop ik voor het eten nog even een p&p-rondje met Diesel. Komen we terug heeft één of andere smeerpijp zijn of haar hondje naast de auto halverwege het pad naar m’n deur laten poepen en het NIET OPGERUIMD!

Ruim je zelf altijd netjes op – Diesel poept niet op een hondentoilet, maar altijd op gras of ergens in het bos natuurlijk. Je kent dat wel in elke broek- vest- en/of jaszak altijd een poepzakje. Flikt één of andere viespeuk dìt. ::evil:

Snap jij dat nou?

Ik plaats deze dus maar weer es. En dit keer een stukkie groter.

Posted 20 juli 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

8 responses to “Gètver-de-Gètver

Subscribe to comments with RSS.

  1. nee snappen doe ik het niet
    maar zie het resultaat vaak genoeg
    ondanks dit toch een fijne dag

  2. Sommige mensen zijn hardleers en onverschillig Bea. Ik wens je toch maar een heel fijn weekend.

  3. Schandalig Bea . Ik heb al heel wat herrie gemaakt over poepende honden hier in de stad. Als ik het zie spreek ik mensen aan. Het is toch verpaupering en de IK cultuur..mensen leven alleen voor zichzelf. Dat ze overlast geven doet ze niks. Treurig.

  4. Tsja ik ken het maar al te goed, loop ik met een papieren zakdoekje met een heel klein drolletje en dan moet ik zigzaggen tussen de grote hopen door, nu moet ik wel zeggen dat de gemeente hier niet één afvalbak heeft staan en dat zou toch moeten, maar bazen met grote honden vinden het wel goed zo!!! Overigens heb ik in m’n tuintje altijd diverse katten die het prettig vinden om hun behoefte daar te doen en dat is ook best smerig. Er wat van zeggen haalt niets uit, afijn ik blijf maar netjes opruimen, een heel fijn weekend Bea ♥

  5. dus je kon eerst je straatje schoonmaken voordat je naar binnen kon
    gr
    maria

  6. Zulke verpesten het voor de goeie.
    Er stond natuurlijk geen afzender bij.

    Jetskefotografie
  7. Vervelend zeg Bea..zeker wanneer je zelf aan de fatsoen regels houd en een ander dat niet doet en zo ook in een woonwijk voor iemands deur!

  8. Hey grapige muziekje….echt lachen. Kende hem niet!!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 43 andere volgers

