De avonden   Leave a comment

Overdag is het mij nu wat te …, maar ‘s-avonds is het heerlijk. Gisteravond ben ik om een uurtje of half elf in de tuin gaan zitten. Zomaar in m’n blote bloessie. Lekker temperatuurtje. Het was niet donker, maar schemerig en de kleine vleermuisjes hadden het weer druk met insecten vangen. Een merel vond het maar niks en ging tegen ze tekeer; schold dat het een aard had. Toen de vleertjes na een uurtje weer verdwenen waren zocht’ie zelf een slaapplekje in de blauwe regen en werd het rustig. Een verre nakomeling van Speedy de muis (zie foto in album miscellaneous) zat ff van onder de vrouwenmantel naar me te koekeloeren en toen’ie dacht dat ik ‘m misschien wel niet zou opvreten racete-n’ie onder m’n benen en de stoel door naar een veilig plekkie.

Ik bedoel maar, kijk es om je heen. Geluk zit in kleine dingen.

 
   
Posted 24 juni 2005 by Cybermum Netherlands in Varia

Geef een reactie

