Ik zou willen   1 comment

Ik zou de wolken willen verdrijven
De zon weer laten schijnen
Dat ze weer warmte geven kan
De regenboog weer kleuren kan : Ik wou dat ik je tranen kon drogen
Weer een lach in je ogen kon toveren
Want hoe slecht het nu ook is
Morgen brengt weer licht Ooit worden dromen vervuld
Vecht door en heb geduld
Totdat je verder nog alleen
Warmte en geluk hebt om je heen

Dit is wat ik tegen een dierbare vriendin van me zou willen zeggen, maar ze zou me nu niet kunnen horen.

Posted 7 juli 2005 by Cybermum Netherlands in Gedichten

One response to “Ik zou willen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vind hem lief hoor:)Bel haar op en zeg het zo;)Heb je hem zelf geschreven?Ik schrijf zelf wel gedichtjes,kom even langs mijn space als je wilt.Liefs,LiL_Bitchy_Nicky

Geef een reactie

