Bewegende achtergrondjes / moving backgrounds   9 comments

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Veel spacers vinden hier misschien niets aan, maar ik mag graag een beetje experimenteren van tijd tot tijd. De codes voor deze achtergrondjes heb ik van Rayito de Luz. Bedankt.

Maybe many spacers do not like this, but I like to experiment a little from time to time. The codes for these backgrounds I got from Rayito de Luz. Thanks.

Enne …. denk eraan, een kinderhand is gauw gevuld

=

Fijne avond

Have a nice evening

Image Hosted by ImageShack.us

Dit achtergrondje had ik dus al, zie mijn logje van 30 juni.

This background I already had, see my log of June 30.

Posted 12 oktober 2005 by Cybermum Netherlands in tests

9 responses to “Bewegende achtergrondjes / moving backgrounds

Subscribe to comments with RSS.

  1. hoi lieve mumwat leuk dit met die achtergrondjes,en ook de mediaplayerje bent nu al verder dan mij hoor…nu kan jij mij wat leren he?liefsxx dikke knufff nieske

  2. Beautiful

  3. And the background effect makes it even better.

  4. Hey cat’ofiel,Ben jij ff bezig geweest.Ziet er goed uit!!!!!!x sjerrie

  5. En nu ik een reactie heb geplaatst is je voorheen witte log ineens gevuld met halve logs. Wierd…………. Dus ze zijn er wel degelijk.

  6. Hoi Bea,Heel toevallig lees ik je reactie op de space van Sjerrie. En nieuwsgierig als ik ben dacht ik ff kijken wat er aan de hand is.Zie ik hier dat Sjerrie je ook al door wijst naar mij. Hahah…Maar, wat is er aan de hand!De editor is een nog al eigenwijs ding en gooit soms zomaar wat tags achter jou logjes HTML aan.Dus je moet aan het einde van je logjes eens even kijken of je iets dergelijks ziet staan als </table></table>, of </td></table>. Het kan zijn dat je een table-tag niet goed had afgesloten en het er zodoende is komen te staan. Als deze tags in meerdere logjes staan dan krijg je meestal dit effect. Probeer het weg te halen, of misschien nog beter, ik weet niet of je je HTMLcodes van de logjes nog hebt, zet deze dan opnieuw in je (bestaande logjes)(kijk ze dan nog even goed na of alle tables ook netjes zijn afgesloten).In elk geval niet alles weggooien. Kom je er niet uit, of heb je je codes niet meer, geef me dan even een seintje, dan probeer ik ze te achterhalen. (laat alles dan wel even op de pagina staan zoals het is anders lukt me dat niet).GroetjesMarijke

  7. Marijke…….. je bent een "skeet".Dat zeggen we hier als we iemand een schat vinden!

  8. hopperdepop

  9. Experimenteren is leuk. Het is cool.🙂

    Jetskefotografie

Geef een reactie

