Gedachten bij het haardvuur / Thoughts ‘round the fireplace   1 comment

Als we nou toch om het haardvuur zitten, zal ik je es vertellen wat we daar een tijd geleden allemaal voor mijmeringen bij hadden?

  •       Pepperspray is natuurlijk de logische volgende stap na vloeibare
    margarine en vaatwastabletten.

  •       Eenzaamheid anno 1999 Zeven uur. Telefoon: "He gezellig, een telemarketeer."

  •       Productinnovatie: de cd die ook achteruitgespeeld kan worden t.b.v. verborgen satanische boodschappen.

  •       Heeft u dat nou ook? De Snickers die wij kopen, veranderen nooit vanzelf in een handvol pinda's.

  •       Menu of an advertising man: Sweepsteak & sell-ad.
  •       Dat ze voor Mentos (Mehntoz) nog steeds die Duitser gebruiken om een Engelse slagzin in te spreken.
  •       Het Droste-effect? Is dat niet gewoon puistjes en overgewicht?
  •       Hoe ben je er precies aan toe als je toe bent aan een Daewoo?
  •       Dus als ik het goed begrijp is tandbederf een klein beestje dat als een soort straaljager in je mond luchtaanvallen op je tanden en tandvlees uitvoert? Ja, en hoofdpijn zijn golfjes om je hoofd die met een eng geluid rondcirkelen.
  •       Wij zouden zo graag ook eens de 'tijdens'-foto zien in de voor-/na-advertenties: de etterende ontstekingen tijdens de haartransplantatie-periode of de nachtenlange braaksessies gedurende die sapkuur.
  •       De shampoofabrikant werd wederom betrapt op sluikreclame.
  •       Geef het maar toe: in de file ziet zo'n auto er heel anders uit dan op zo'n zonnig leeg bergweggetje.
  •       Kan, naast het verbod op vergelijkende reclame, er ook niet zoiets komen voor vergelijkbare reclame?
  •       Veronica gaat duitse crimi's nasynchroniseren. Dit biedt natuurlijk uitgekiende mogelijkheden voor sponsoring:
    Origineel: "Harry, fahr mal den Wagen vor"
    Vertaling: "Harry, kun je de Mercedes 280 Turbo Diesel met luxe hoofd-steunen en dubbele airbag even halen?"
  •       "Microsoft broke Volkswagen's world record:
    Volkswagen only made 22 million bugs!"

     

Het zijn al ouwetjes, maar ik vind ze nog wel leuk.

Now that we are sitting around the fire, shall I tell you what we used to muse on some years ago while sitting there?

 

    •       Pepperspray is the logical next step after liquid margarine and dishwasher tablets.

    •       Loneliness anno 1999. Seven o'clock. Telephone: "HA enjoyable, a telemarketer."

    •       Product innovation: the cd that can also be played backwards for the benefit of hidden satanic messages.

    •       You get that too? The bars of Snickers we buy, never change into an handfull of peanuts.

    •       Menu of an advertising man: Sweepsteak & sell-ad.
    •       Imagine them still using that German to record the slogan for Mentos (Mehntoz) .
    •       The Droste-effect? Isn't that just pimples and overweight?
    •       What exactly are you ready for, when you are ready for a Daewoo?
    •       So when I understand rightly dental caries is a small bug that, like a kind of fighter jet in your mouth, conducts air raids on your teeth and gumsYes, and headaches are waves that circle around your head, whilst emitting a scary sound.
  •       We would very much like to also see the "during"-photo in the "before"-/"after"-ads: the festering inflammations during the hairtransplant-period or the long nights of vomiting during that juice-diet.
  •       The shampoomanufacturer was again cought in the act of clandestine advertising. (in Dutch "sluik" also means "sleek")
  •       Admit it: in a traffic-jam such a car looks quite different from the way it does on a sunny, empty little mountainroad.
  •       Is it possible to, next to the prohibition of comparative advertising, declare a ban on comparable advertising?
  •       Veronica (a Dutch radio- and TV-station) is going to dub german crime-series. This ofcourse offers cunning possibilities for sponsoring:
    Original: "Harry, fahr mal den Wagen vor"
    Translation: "Harry, would you please go and get the Mercedes 280 Turbo Diesel with luxury head-rests and double airbags?"
  •       "Microsoft broke Volkswagen's world record:
    Volkswagen only made 22 million bugs!"

 

T       They’re oldies, but I still like them.

Advertenties

Posted 22 oktober 2005 by Cybermum Netherlands in Humor

One response to “Gedachten bij het haardvuur / Thoughts ‘round the fireplace

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hij is weer lekker. Vooral de laatste hakt er lekker in.Wanneer is het volgende kampvuur avondje?Als er iemand is die onzin uit kan kramen ben ik het wel:-)Doeiiiii

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: