En weer………./And again ……….   5 comments

Je  wilt het eigenlijk niet opschrijven en waarschijnlijk wil niemand het weten, maar toch. Afgelopen donderdagavond is een oom van mij overleden. Hij had ALS.
Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS) is een spier- en zenuwaandoening die leidt tot het progressief uitvallen van de spieren. Tot op heden is er geen behandeling of medicijn opgewassen tegen deze ongeneeslijke ziekte. 

Image Hosted by ImageShack.us

  
You don’t really want to write it down and probably nobody wants to know, but anyway. Last thursday-evening an uncle of mine passed away. He suffered from ALS.
Amyotrophic Lateral Sclerosis (ALS) is a neurodegenerative disease that usually attacks both upper and lower motor neurons and causes degeneration throughout the brain and spinal cord. Up till now there is no treatment or drug that is a match for this terminal disease.

Posted 19 maart 2006 by Cybermum Netherlands in In memoriam, Varia

5 responses to “En weer………./And again ……….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ze zeggen weleens… het komt altjd in drieën…
    Sterkte meid!
     
    Ow eneuh… als ik je kan helpen met die banner, mail me maar even wat je doet en wilt en waar het misgaat. Misschien las je gweoon ergens overheen ofzo… dan ben je nog geen dummie hoor.
    Het is best even puzzelen met die banner en de verschillende mogelijkheden met je layout.
    Ik moet ook nog eens zien te bedenken hoe ik nu weer ga uitleggen hoe ik die banner helemaal bovenaan krijg want het is gemakkelijk.. als je weet hoe het moet…. hahah
     
    Groetjes
    Marijke

  2. hoi kanjer
    nog gecondoleerd met je oom en jij heel veel sterkte met het verlies ik ben ingedachte bij je hoor denk aan je
    veel liefs en dikke zoen
    patricia(triesje)

  3. Sterkte meid!
    Ennuh…. ik hoop voor jou dat het nu eens ophoudt.
    Wens je een goed weekend!
    xxx sjerrie

  4. Tja, toch ook maar even reageren op dit logje…bah! Echt super naar…wat kan ik er meer van zeggen….
    xxx Connie

  5. heel veel sterkte met dit verlies! liefs brabbel

Geef een reactie

