Yes!   4 comments

 
Sprekend voor mijzelf: voor zover ik ze tot nu toe heb bekeken en getest, vind ik de nieuwste wijzigingen een hele verbetering. Zeer bedankt jongens en meisjes van het Spaces Team!
 
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
 
Speaking for myself: as far as I’ve viewed and tested them until now, I think the latest changes are quite an improvement. Way to go boys and girls of the Spaces Team!
 
 
Posted 21 juli 2007 by Cybermum Netherlands in Computers en internet

4 responses to “Yes!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hm. banner foetsie en alle lijsten door elkaar gehusseld. Gelukkig was wijze Betty on line om de banner terug te zetten. Bij blij dat he schrijverke kent. En dat je ook weet wat een schrijverke is, ik kan er uren naar kijken als ze op het wateroppervlak schrijven. Nadeel vijver ligt tegenover kantoor, dus zijn de uren beperkt. Die vijver is groot en is al 20 jaar niet onderhouden, maar barst van ’t leven 

  2. Nou, uhhh. ik zal t wel niet helemaal snappen dan, maar kan geen foto´s meer uploaden??!! Ik moest iets installeren, dat heb ik gedaan, maar vervolgens gebeurt er vrij weinig…als ik klik op foto´s toevoegen dan opent het scherm maar half…Heb jij enig idee hoe ik zoiets overnieuw kan installeren??
    Maar hoe is t verder met je? Ik was alweer een poosje niet geweest, schaam schaam, maar heb even lekker bijgelezen nu!
    Mijn eerste week vakantie zit er alweer op…gaat veel te snel!!! Maar goed, ik heb nog lekker een weekje, dus kan nog even genieten!
    Ik wens je een hele fijne week en ik kom snel weer bij je langs hoor!
     
    Liefs, Connie 

  3. Heb een groot voordeel ontdekt. Heb je die link: download foto  gezien?
    Mijn pceetje is ooit gecrashed. Ik dacht toen heel handig te zijn en een aantal foto’s die ik was kwijtgeraakt vanuit mijn album op mun speesje weer te downloaden……… om ze terug te krijgen. Helaas pindakaas toen …… kreeg ze mini terug. Nu dus niet meer. Mooi groot. Heb het uitgeprobeerd.
    En da’s mooi……….
    Fijne week van een nog steeds dove
    xsjerrie

  4.  Ben zo vrij het niet me je eens te zijn. Veranderingen zonder uitleg beginnen me de keel uit te hangen. En ja..er zijn altijd wel aardige mensen die hulp willen bieden, maar daar gaat het niet om. Ik heb eigenlijk wel wat meer te doen.
    Te weinig een computerfreak denk ik.
    :-)
    Mies

Geef een reactie

