Vondst / Find   10 comments

 
Vergeet ik nog helemaal te vertellen. We hebben een reuze leuke vondst gedaan bij het graven van gaten voor de betonnen staanders voor de poort achter in de tuin. Kijk maar es naar de foto’s hieronder.
 
—o0o—
 
Completely forgot to tell you. We made a real nice find while digging holes for the concrete posts for the gate in the back of the garden. Just have a look at the pictures below.
 
 
 
 
 
 
 

Posted 4 september 2007 by Cybermum Netherlands in Varia

10 responses to “Vondst / Find

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wauw een heuse schat in de tuin !  Hoe oud ? Zilver ? Schattig, ik vind enkel stenen

  2. Whaaaaaaaaaaa, dur giet der ien op swart!!!!!!!!! Mooi…………..
    xsjerrie 

  3. Je tuin zit er prachtig uit, echt gezellig!!!
    En die vondst is helemaal het einde, wat gaaf om zoiets tegen te komen in je eigen grond.
    Wat ga je ermee doen?
     
    X San 

  4. Nou Bea, je tuin ziet er prachtig uit. En je vondsten zijn misschien wel wat waard. Maar hoe kom je daar achter? 
    Ja, al met al verloopt het genezingsproces van de 2e operatie wel ietsje anders, hoewel ik wel veel pijn heb. Maar zelf verwacht ik ook wel dat het dit keer vlotter gaat. Groetjes van Tinka

  5.  Weer een mooi space ondekt, ik geloof dat ik in een vriendenkring terechtgekomen ben. Ik ben nog maar net begonnen en zit hier en daar wat te zoeken. Ik zie zo veel dat het me duizelt.
    Maar ik voel me hier goed thuis tussen al die vrouwen.
    Hug
    MRC

  6. Leuk die vondst daar zou ik achteraan gaan om uit te zoeken wat het is.
    Ik zie sleutels afgebeeld en feestende mensen.
    Is er daar een stad bevrijd, of stadsrechten gekregen.
    Zoveel jarig feest ervan?
    Ze zien er goed uit dus liggen ze niet lang onder de grond.
    Wie zou ze begraven hebben want zo dicht op elkaar is wel toeval en niet van de kar gevallen.
    Ow wat slaat mijn fantasie weer op hol.
    Hier kan ik dus dagen mee zoet zijn.
    Hele leuke stof voor logjes trouwens.
    Fantasieën over je vondst.
    doei 

  7. hoi bea
    owww je hebt een heuse schat op gegraven.
    en binnekort zien we je natuurlijk op tv bij tussen kunst en kitch.
    wat intresant vind ik dat zeg zomaar iets van dat vinden in je tuin. weet je ook al uit welk jaar het is ??
    ik zou als ik jou was zeker een keer bij een antiqair binnelopen en vragen hoe of wat al is het alleen uit nieuwsgierigheid.
    maar we horen wel hoe of wat.
    je tuin is echt prachtig geworden hoor.
    hopenlijk kan je er nog even van genieten en krijgen we nog wat mooie dagen.
    groetjessss
    liefs marij 

  8. Ik zie het nu net pas, maar die tinnen lepels zag je veel vroeger.. Mensen hadden een eikenhouten rekje in huis waar zo’n lepels inpasten. Zulke lepels werden cadeau gegeven als herinnering aan of als felicitatie. *Ik ken ze goed, jammer dat het verdwenen is in deze tijd.

  9. wat leuk, geen idee zeg weet alleen dat je het merk van de tingieter hebt. Het tafelreeltje van dansende mensen kan betekenen dat het gemaakt is ter ere van een feest. ze werden gemaakt tussne 1600 en 1900 ,dus dat is een leuke marge. heb er zelf ook nog eentje, veel geld zal die neit waard zijn al ligt dat natuurlijk ook aan het jaartal , dus wie weet , maar om naar een antiquitair te gaan alleen al om het verhaal eracht is ook enorm leuk.

Geef een reactie

