Geen woorden meer / At a loss for words   5 comments

Vorig jaar mijn oom aan ALS, eerder dit jaar mijn tante aan een tumor in het hoofd en nu hun jongste zoon aan de ziekte van Crohn. Kreeg net een telefoontje. Hij is nog geopereerd, maar bleek uitzaaiingen in de lever te hebben. Hij was pas 40 jaar. Drie uit 1 gezin. Dood.
Dit had ik nooit kunnen denken toen ik mij eerder dit jaar afvroeg wie de volgende zou zijn.
—o0o—
Last year my uncle of ALS, earlier this year my aunt of a tumor in the head and now their youngest son of Crohn’s disease. Just got a phone call. They performed surgery on him, but it turned out it had spread to the liver. He was just 40 years old. Three from 1 family. Dead.
This I could never have imagined when earlier this year I wondered who would be next.
Posted 21 september 2007 by Cybermum Netherlands in In memoriam

5 responses to “Geen woorden meer / At a loss for words

Subscribe to comments with RSS.

  1.  Dat zijn er drie, nou moet het ophouden hoor. Sterkte meisssssss.
    Ik wist trouwens niet dat de ziekte van Crohn zo ernstig kon aflopen?
    Of ben ik in de war met en andere?
    Niettemin: een goed weekend.
    xsjerrie

  2. Bea, sterkte, veel sterkte. Wist ook niet dat de ziekte van Chron zo ernstig kon oplopen. Maar hoe dan ook. Ieder hiuisje draagt zijn kruisje maar dit is dieptriest
    Nogmaals sterkte

  3. Triest, heel triest.
    Het lijkt wel of het in ieder gezin rampspoed is.
    Komt het door onze leeftijd of is er echt meer ellende?
    Ik weet het niet meer maar vroeger was de ellende ver weg, nu dichtbij.
    Sterkte. 

  4.  Sterven doen we allemaal, maar dan wel graag op een redelijke leeftijd en b.v. aan wat ik noem "een lieflijke hartstilstand". Maar 3 in één gezin en dan zó! Nee Bea, ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Ik wens je sterkte. Liefs van Tinka

  5. mijn god bea
    woorden heb ik hier niet voor
    verschrikkelijk gewoon
    ik wens je alle sterkte met dit verdriet
    liefs marij

Geef een reactie

