Ongeveer … / About …   7 comments

… een uur nadat ik het vorige berichtje had geplaatst, werd ik opgebeld met de mededeling dat een tante van mij was overleden. Ik ga hier niet in details treden, maar het bericht was nogal schokkend en ik heb het er erg druk mee gekregen. Inmiddels zijn de eerste, meest noodzakelijke stappen genomen, dus nu laat ik even weten waarom ik een tijdje niks van me heb laten/laat horen.
—o0o—
… one hour after I published my last entry, I got a telephone call with the message that an aunt of mine had passed away. I am not going to go into detail here, but the message was rather shocking and I’ve had to get very busy with it. In the meantime the first, most necessary steps have been taken, so now I let you guys know why I haven’t/won’t let hear from me for a while.
Posted 16 januari 2008 by Cybermum Netherlands in In memoriam

7 responses to “Ongeveer … / About …

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bea,
    Sterkte met het verlies en het verwerken en met de drukte die dit meebrengt, zelfs al leef je dan in een soort vacuum.

  2. Bea,
    Sterkte met het verlies en het verwerken en met de drukte die dit meebrengt, zelfs al leef je dan in een soort vacuum.

  3. Jeetje meid wat akelig voor je.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Nadeel van het ouder worden is dat we zoveel afscheid moeten nemen.
    Ik spreek je verder nog wel online.

  4. Bea ook van mij sterkte, met alles wat er nu op je pad komt doei doei Girl.

  5. bea
    veel sterkte.
     
    liefs els

  6. Hoi skeet…….. Hoe gaat het met de regelarij? En de notaris? En met name met jou? Kop er maar weer voor he. Zoveelste keer…………. Tuutsjes, xxxxxxxxxxxxxxxxx en sterkte!!!
    Cusoon I hope, je mag altijd bij mij ventileren!
    xsjerrie

  7. Gecondoleert..mensen verliezen uit je leven is altijd hard. Sterkte met de organisatie van een boel dingen.
    Keep it cool.

Geef een reactie

