Haar laatste visitekaartje / Her last visiting card   14 comments

Wij hebben de volgende tekst op de rouwkaart laten drukken:
Beetje bij beetje moest jij ons verlaten,
we konden uiteindelijk niet meer met je praten.
Die blik, die stilte, dat deed vaak zeer,
van voorheen was je niet meer.
We zagen heel goed je verdriet,
maar helpen konden wij je niet.
rouwkaart moeder
We had the following text printed on the funeral card:
Little by little you had to leave us,
eventually we could no longer talk with you.
That look, that silence, that often hurt,
like before you were no more.
We very well saw your distress,
but help you we could not.
Posted 27 maart 2008 by Cybermum Netherlands in In memoriam

14 responses to “Haar laatste visitekaartje / Her last visiting card

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bea,
    We leven met je mee, weten hoe de laatste maanden waren, wensen je sterkte, en denken aan je.Willen je helpen maar weten niet hoe. Maar zijn in gedachten bij je.
     

    Een paradijsvogel vloog verloren aan de horizon
    een gouden stip in ’t licht der zon
    zeg niet van deez vogel ‘te hoog was uw reis’
    wellicht zat zijn nest nabij het paradijs (Albe)
     
    Achter iedere traan blinkt een glimlach van herinnering
     
    Dikke zoen
    Rita

  2. mooie tekst bea
    Mijn gedachten zijn bij jouw.
     
    liefs els

  3. Verdikkeme, nooit een sterretje gezien bij jou. Maar ik wist het wel. Dat het zover was.
    Meid, Gecondoleerd!!!!!!!!!!! Da’s driedubbeldik recht vanuit mijn hart.
    Voor nu: Afronden, drukte Ik denk aan je, en dat weet je. Langverwacht, nu eindelijk een feit.
    "Elk afscheid betekent de geboorte van een herinnering."
    Salvador Dali
    Liefs
    xxxsjerrie

  4. Lieve Bea,
     
    Gecondoleerd met het  overlijden van je moeder…..
    Ik zal een kaarsje branden voor jullie nabestaanden en voor je moeder….Dat ze de eeuwige rust mag vinden  ….
    Dikke knuffel Dorientjexxxx
     

  5. Bea ik kom je sterkte wensen, het zal niet mee vallen.
    Ook al heeft ze nu rust, het is en blijft je Ma.
    Je gaat er van uit dat je altijd met je problemen naar je moeder kan rennen,
    maar op een dag is dat niet meer.
    Waar moet je heen.
    Een wees worden is zelfs op oudere leeftijd vreselijk.
    Ik hoop dat je jongens je kunnen helpen met het verlies.
    Tevens moet ik van Kitty condoleren want de space doet raar en het is haar niet gelukt om bij jou te reageren.
    Ik spreek je gauw meid.
    xxx Betty

  6. Is me nu gelukt om hier te komen Gecondoleerd bea met dit vreselijke verlies.Kom je kracht moed en sterkte brengen weet hoe het voelt je gaat door een diep dal meis de pijn zal met de tijd milder worden maar het gemais zal er altijd zijn .Wens jou en je familie heel veel sterkte,liefs

  7. bea
    kwam zomaar even langs.
    zomaar om even te zeggen dat ik aan je denk.
     
    liefs els

  8.  Gecondoleerd met dit grote verlies Cybermum.
     Ik ga een kaarsje voor je branden.
     
    Mies

  9. Mooi geschreven Bea. groetjes van mij.

  10. Kom even zeggen dat ik je niet vergeten ben. Denk aan je……………….

  11. Hoe is het nu met je? Veel sterkte..

  12. Have agreat weekend Cybermum…………….thanks for helping Madeleine……………..kes

  13. Hello Cybermum,
    I followed you from my Husband’s site Leicester Images 2…
    I would like to offer you my heartfelt condolences for your sad loss…
    Bless you always, hugs…Lynn xxxx

Geef een reactie

