Dankjewel / Thank you   11 comments

 
Aan alle medespacers die het betreft: hartelijk bedankt voor jullie steun en medeleven in de laatste zware maanden rond ziekte en overlijden van mijn lieve moeder.
 
Het is een open deur, maar wel een feit. Het leven gaat door. Ook hier, ook voor ons, al valt het niet mee. Om maar een paar dingen te noemen:
Lennart heeft morgen een sollicitatiegesprek voor een baan in een andere stad.
Sietse krijgt dinsdag de sleutels voor zijn eerste eigen huurwoninkje (met tuintje!) hier in onze stad.
Mijn eigen tuintje bruist van (nieuw) planten- en dierenleven.
En ik heb gisteren de middelste teen van mijn rechtervoet gebroken.
Voorlopig afleiding genoeg dus.
 
 —o0o—
 
To all fellowspacers whom it may concern: thank you kindly for your support and sympathy these last few difficult months around illness and passing away of my beloved mother.
 
It is een open door, but nevertheless a fact. Life goes on. Here too, for us also, although it is not easy. Just to name a few things:
Lennart is going to have a job interview in another city tomorrow.
Sietse will be receiving the keys to his first own rented little house (with a small garden!) here in our town.
My own garden is bubbling with (new) plant- and animal-life.
And yesterday I broke the middle toe of my right foot.
So, plenty of distraction for the time being.
  
Posted 10 april 2008 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn

11 responses to “Dankjewel / Thank you

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeetje dat is allemaal heftig hoor.
    Voor iedereen grote veranderingen.
    Doe het rustig aan en verwen jezelf regelmatig.
    doei

  2. Ohhhh Lieverd hoe krijg je dat nu weer voor elkaar een teen gebroken jeetje.
    Hoop dat het nu in een rustig vaarwater komt voor je en genieten van tuintje fototoestel enz. doei doei Girl.

  3. Is geen dank voor nodig. hOU je sterk.

  4. Dag Bea,
     
    Ik las net dat je moeder is overleden. Bij deze wil ik je sterkte toe wensen.
    Net als je eerder hebt aangegeven het leven voor jouw gaat gewoon door.
     
    Groetjes,
    Aynur

  5. Bea
    dat kan er dan ook nog wel bij.
    Leven gaat door, iedereen moet verder.
    Rustig aan en neem de tijd, soms mag je wel even blijven stilstaan.
     
    liefs els

  6. Ik las het net pas, wist het nog niet….gecondoleerd Bea en heel veel sterkte. Ik heb geen wijze woorden, weet niet wat te zeggen.
    Liefs.

    °○°Alexandra
  7. Allemachtig, hoe krijg je dat voormekaar? Je teen breken………………
    Dus Sietse gaat de deur uit? Wow.
    Duimen voor Lennart dus. Ok Thumbs up. En voor jou ook uiteraard.
    xsjerrie

  8. Lijkt me lastig, Bea, een  gebroken teen. Maar je kunt in ieder geval voorlopig jezelf niet voorbijrennen en dat is dan weer een geluk bij een ongeluk. Ik wens je heel veel sterkte en genezing (van teen tot ziel/geest) toe in de komende tijd.

  9. Dat kun je nou natuurlijk niet gebruiken, he? Een gebroken teen. Wat ontzettend vervelend. Duurt dat lang? veel sterkte er mee.

  10. Bea, ik voel heel erg met je mee !  Je voelt het pas als je het meemaakt.
    Mij staat dat nog te wachten. Maar ik denk er nu ook al vaak aan.
    Ik kan je geen raad geven en dat hoeft ook niet. Je moet gewoon je gevoel
    volgen. Iedereen begrijpt dat.  Ik hoop dat er altijd een luisterend oor is, telkens
    als je erover wil praten, want dat heeft een mens wel nodig.
    Karina.
     

  11. Hoi Lieve Bea,
     
    Ik kwam eens even kijken hoe het met je gaat…..
    Het leven gaat inderdaad door…maar soms is het niet erg als jij even niet zo snel gaat. En dat krijgt nu een dubbele betekenis met een gebroken teen! Lijkt me lastig hoor….
    En dan de ontwikkelingen van je zoons! Wel erg leuk en spannend allemaal!
    Je zult me weinig meer tegenkomen op msn op het moment (in hoeverre je je daar momenteel mee bezig houdt) want ik kan me niet meer aanmelden…. het gaat 5 tellen goed en dan wordt ik eraf gegooid en sluit de computer zichzelf af…. verder doet de pc heel normaal, en ik krijg het er ook niet uit??!!
    Nou ja, ik weet je wel te vinden hoor, dus laat nu maar even zo een berichtje achter!
    Heel veel succes en sterkte en hou je vast aan alle zonnestralen!
     
    Dikke kus, Connie
     

Geef een reactie

