Nou … / Well …   6 comments

 
… de operatie is gelukkig goed verlopen. Pa heeft dus een nieuwe heup. Nu is het afwachten om te zien hoe het herstel verloopt.
 
—o0o—
 
… fortunately the operation went well. So Dad has a new hip. Now we just wait and see how the recovery goes.
 
Posted 5 augustus 2008 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn

6 responses to “Nou … / Well …

Subscribe to comments with RSS.

  1. GOED NIEUWS fijn, ik herinner van mijn moeder dat ze de eerste dag al moest proberen te lopen het herstel liep goed.
     

  2. Gelukkig achter de rug en nu naar herstel. Girl.

  3. Goed nieuws ! Nu begint de revalidatie al !

  4. Op naar het genezingsproces. Dat pa maar vlot weer leuk zal stappen. Een groet van Tinka

  5. Goed om te lezen meis …. Wens hem een spoedig herstel toe …..bedankt dat je aan me denk tik denk ook aan jouw meis ….
    dikke kus Dorientje

  6. Verhip, zit ik te wachten op nieuws, krijg ik nooit een update van je speesje ………….. pfffffffffff.
    Nou, fijn dat alles voorspoedig is verlopen met de operatie. Op naar de revalidatie. Je hebt het druk denk ik?
    xsjerrie

Geef een reactie

