De geest blijft vaardig over mij / The spirit remains with me   7 comments

 
Een tijdje terug, bij het opruimen van één kant van de zolder heb ik het ouwe hoofdbord van m’n bed teruggevonden. Gisteren, bij het uitruimen van een kast die weinig gebruikt wordt, vond ik een oud gordijn van Italiaanse stof terug. En ja hoor, het was meteen weer raak.
Hier is het resultaat. 
 
 hfdbord0002        hfdbord0004

            

A while ago, while clearing out one side of the attic I found the old headboard of my bed. Yesterday while clearing out a cupboard that is hardly ever used, I retrieved an old curtain of Italian fabric. And yes of course it happened again immediately.
Above is the result.
 
Posted 23 augustus 2008 by Cybermum Netherlands in Geen categorie

7 responses to “De geest blijft vaardig over mij / The spirit remains with me

Subscribe to comments with RSS.

  1. wanneer lom je nog eens naar Terneuzen grin grin, even de kelderkast wat inruimen, wassen en daarna de Enoco tour op het web plaatsen. We waren op TV vandaag. Heb thuis gekeken op de weg is het wel live maar zoef zoef en ze zijn weg

  2. Bea toch, wat romantisch, echt iets voor een cottage… en dan dat olifantje…. sweeeeeeet. Heb je misschien een beetje teveel ongebruikte ruimtes in je huis? Ik kom  namelijk tekort…. is er iets te regelen perhaps?  En als je naar Terneuzen gaat, laat het dan ff weten. Die Rita, nu hebben we ook al een bekende van tv in onze vriendenkring>>> gringrin<<<< . Mooi weekend, Ilona 

  3. Wat ziet dat onbijtje er lekker uit in zijn geheel. Is ’s avonds ook vast lekker tijdens de spookuren. Ik moet weer braaf zijn want heb vee te veel gespookt afgelopen weekend. Maar in zo een bed als ’t jouwe moet je toch als een roosje slapen.

  4. Hello Cybermum,
    Just dropped by to see how you are, I like the
    pics they are really pretty, have a lovely day
    dear friend, a hug from, Lynn

  5. Wat romantisch.
    Kan zo in een vakblad,
    ik zou verder zoeken,
    wie weet wat je nog vind.
    nu echt naar bed, ik val om.

  6. Wat creatief toch spannend zo’n zolder ben benieuwd naar wat je nog meer vindt en wat het resultaat daarvan wordt. Toch een bed om zo in te kruipen!

  7. Wat een lekker bed. Je hebt ook je eigen stijl ontwikkelt, he? Heel verzorgd en vriendelijk allemaal.
    En creatief. Engelse landhuis stijl. :-)

Geef een reactie

