Verneem net … / Just heard …   12 comments

 
…  dat de operatie van mijn zus, waarbij haar brughoektumor wordt verwijderd, op 16 oktober plaats zal vinden. Een oorkliniek In Amerika heeft de beste artsen, die de meeste ervaring hebben met dit soort operaties.  Er zijn veel risico’s verbonden aan deze operatie. Enkele van de meest vorkomende problemen zijn, gehoorverlies, evenwichtsproblemen en aangezichtsverlamming. Spannende tijden. 
 
—o0o—
 
… that my sister’s operation, to remove her accoustic neuroma, is scheduled for the 16th of October. An ear clinic in Los Angeles California has the best doctors, who have the most experience with these kind of surgeries. There are many risks associated with this surgery. Some of the most common problems include loss of hearing, balance problems, and facial paralization. Scary times.
 
Posted 24 september 2008 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn

12 responses to “Verneem net … / Just heard …

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bea,
    Wat vertel je me nu weer voor nieuws ?

  2. Sterkte beiden! Wie gaat er met haar mee?
    xsjerrie

  3. Haar echtgenoot, mijn zwager, gaat met haar mee. Ook haar dochters Jessica (woont in Texas) en Wendy (woont in Idaho) gaan er een paar dagen heen.

  4. Wat naar voor je Zus dat ze weer langer moet wachten. sterkte voor ieder.

  5. Ik wens jullie allen heel veel sterkte toe de komende tijden … Ik weet wat het is meis, ben in gedachte bij jullie,

  6.  Het lijkt me niet prettig voor je dat het zo ver weg is.. wens je veel sterkte.

  7. Ik wens jullie allemaal veel sterkte. Het komt zeker goed !
    Je zou er wel willen bij zijn om iedereen te steunen,
    maar via internet weet je ook wel gauw hoe het gegaan is
    of je belt misschien via Skype ?
    Ik denk aan jullie !!

  8. Hoi kwam effen langs voor een groet,liefs

  9. Dag Bea,
    ik was een paar dagen afwezig en nu kijk ik even alle items na en klik de jouwe aan: wat klinkt dat naar en ik weet niet eens wat een brughoektumor is.  Iets heel vervelends in een oor, begrijp ik ervan. Tjeempie, dat worden spannende tijden voor je zus maar ook voor jou. Dan zou je willen dat ze dat ook in NL zouden kunnen opereren. LA is wel erg ver weg om op bezoek te gaan, nog afgezien  van de kosten. Spannende tijden, zeg dat wel. Sterkte meis!!! Ilona

  10. Jeetje, als het in je oor zit, moet het toch een klein dingetje zijn.
    En dat het zulke ingrijpende gevolgen kan hebben.
    Het is wel raak bij jou in de familie.
    Komt er ooit rust …………..?
    Is het de leeftijd?
     
    Ze zeggen dat we allemaal een kruis hebben, maar wel eentje die we kunnen dragen.
    Maar moet toch akelig zijn als je ver van elkaar woont.
    Veel sterkte meid en ik duim voor je.

  11. sterkte ermee
    tis ver weg, maar denk dat je in gedachte dichtbij bent.
     
    liefs els

  12. Goh Bea, dat is geen plezierreisje.  Veel sterkte, een geluk nog haar kinderen daar wonen.
    Had er nog nooit van gehoord. Veel sterkte

Geef een reactie

