Nieuw gezinslid / New member of the family   17 comments

 

Even voorstellen, ons nieuwe gezinslid, de Drentsche Patrijshond Barko Inucos the Gloucester. Wij noemen hem Diesel.
Diesel is geboren op 28 februari jl. en gisteren bij ons in huis gekomen, 8 weekjes oud. Zoals je op bijgaande foto’s kunt zien kunnen Romke en hij het al redelijk met elkaar vinden.
Als ik Sjerrie niet had gehad om tegenaan te leuteren over hem, was ik ondertussen allang ontploft. Zo’n moeite had ik om het niet meteen wereldkundig te maken.

 

—o0o—

 

Presenting our new family member, the Dutch Partridge Dog Barko Inucos the Gloucester. We call him Diesel.
Diesel was born on last February 28 and arrived in our home yesterday, 8 weeks old. As you can see in the pictures Romke and he get along reasonably well already.
 koppie bij uitslag puppytest
 http://cybermum.spaces.live.com/
achterkantje bij uitslag puppytest
 http://cybermum.spaces.live.com/
in bench eerste dag
 http://cybermum.spaces.live.com/
eensgezind 1e dag
 http://cybermum.spaces.live.com/
op speelgoedhond (veel groter dan hijzelf) vandaag
 http://cybermum.spaces.live.com/
lekker zacht
 http://cybermum.spaces.live.com/

 

Posted 27 april 2009 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

17 responses to “Nieuw gezinslid / New member of the family

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goh, hoe heb je dit zolang kunnen verzwijgen wat een dotje. Krijgen we nu svp updates van Romke en Diesel. Hemel wat een knuffel, hij is kleiner dan Romke. Nou je weet voorlopig wel wat doen. Gefeliciteerd met de nieuwe bewoner !!xxxR

  2. Die onderste foto hé, die raakt me helemaal. Wat een dotje. Volgens mij ga je nog vreselijk veel plezier beleven aan dit beestje.

  3. Oooooooooh Bea, wat lief!!!!! Ik zit hier helemaal te smelten. Was dit al langer een wens van je of kwam het zomaar ineens opzetten? En wat nou als het niet goed zou gaan met Romke en Diesel? Bij mij is het een keer echt helemaal fout gegaan met hond en kat. Meestal als het meteen goed lijkt te gaan, gaat het ook goed. Ze zijn allebei zo schattig!!! Ik hoop echt dat ze vriendjes worden. Hartstikke leuk joh! En knap dat je je mond kon houden ;-)) xxIK

  4. Yes, they get along beautifully. What a beautiful pooch!

  5. wat een liefje.nou heel veel liefde met je nieuwe gezinslid.

  6. OOOOOOHHHHHHHHHOE KOM JE DAAR ZO VLUG BIJ…wat een dotje en ook zo`n knuffelhondje erbij as de mijne…je krijgt je handel vol is een jachthondje hè. veel plezier ermee en zo`n leuke naam zal een jongetje zijn denk ik.sjer wis ervan gutte gut. ik geniet elke dag van mijn hondje.ddoei.

  7. Geweldig Bea!!! En wat een scheet is het, Romke heeft een vriendje haha, wat gaaf. Ik wist dat je op zoek was maar dat hij er nu al is is toch echt een verassing. Ik wens jullie enorm veel plezier saampjes. Super leuk nieuws dit!!!Liefs en een knuffel, San

    °○°Alexandra
  8. Whahhaha Beatje hoe is ie moe en op, gelijk met kleine Diesel op stok??????Maar het is zoooo leuk, lig konstant in een deuk.Vandaag echt eigenwijs., kreeg haar niet in de vingers en ging konstant op reis.Had alles in haar bekje en ik breek bijna mijn nekje.Maak je borst maar nat Bea maar zo gezellig doei doei.

  9. Yep Girltje, Bea is moe en als je het hebt over gelijk met kleine Diesel op stok, dan kan ik je vertellen, dat ik elke keer als Diesel een tukkie doet zelf ook probeer ff op de bank een klein uiltje te knappen, al is het maar 20 minuutjes. En ik lig nog niet of Romke kruipt in z’n kattenbedje en gaat ook slapen.

  10. Ik kan me voorstellen dat je je handen vol hebt aan diesel. Hij kijkt als Sarah van de overburen en dat is ook een geval apart. Hoe groot wordt hij ?xxxR

  11. OHhhhhhhhhhhhhhhhh Bea mijn hart staat in vuur en vlam en wat een pracht naam Diesel (dat is de tweede naam van Maxx mijn oude trouwe woeffie) Tjee wat een gezinsuitbreiding op space Ann straks ook haar lieve Mandy … gezellig al die beestenboel je zal het er druk mee hebben … een echte jachthond!!! mooie combi zo samen met poeslieffff … Knufjes van Maxx die is gek op puppies ook zo lief mee … xB

    «»Vosje«»
  12. Hoop dat er vele verhalen volgen erg leuk om mee te leven … tja en slapen met een pup grinnnn … moedig dat je daar nog aan begint!

    «»Vosje«»
  13. Wat een schatje, veel werk, maar heel leuk. Een lieve knuffel erbij!

  14. Proficiat met je nieuwste aanwinst. :-) Een hele onderneming om daar nog aan te beginnen. Maar je weet wel wat je doet , denk ik en ik wens je dan ook veel liefs met je hond en kat ,Cybermum.

  15. Wat zie ik. Een bijkomende kostganger in huis ? Wat een schatje ! Tof dat Romke en Diesel het goed met elkaar kunnen vinden.Je zal er je handen mee vol hebben maar je krijgt er veel vriendschap voor terug, daar ben ik zeker van. Als hij even speels is als Romke dan is er véél leven in huis. Groetjes.

  16. Pingback: En dìt ook / And this also « Tielestek

  17. Pingback: Hieperdepiep … / Hip Hip … | Tielestek

Geef een reactie

