Bankhangen / Couch potato   12 comments

Ziehier Diesel’s interpretatie.
 
Diesel’s interpretation.

Posted 24 augustus 2009 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

12 responses to “Bankhangen / Couch potato

Subscribe to comments with RSS.

  1. Awesome photo!

  2. Wat een mooi tekende snoet. Ga ik zo ook uitproberen, weet nu wat bankhangen is

  3. Whaha, die denkt ook, lama hangen met dit weer… leuke foto Mum!Liefs en een knuff,San

    °○°Alexandra
  4. Die heeft geen last van stress! Mooie foto, zo lief die ogen, een hoog knuffelgehalte!groetjes,Nicky

  5. Hahaaa het wordt echt een enorme doedelzak. Hondje met een hoog knuffelgehalte

  6. Whahahaha….. schitterend Bea, zo voel ik mij ook wel eens !

  7. Heeft ie misschien een mooi voorbeeld gehad? Goed voorbeeld doet goed volgen…toch? Het is een fraai exemplaar die Diesel en ik geef ‘m groot gelijk: met dit klamme weer is hangen het beste wat je kunt doen, bankhangen wel te verstaan!Liefs, I xx

  8. Dat enen ooggje dat ik zie hè…….. zo van: waag het us en gooi me eraf……………………. Gááf………………………..xsjerriePs : Is je huis al lekker schoon?

  9. @Ilona: je weet het …. hij had het voorbeeld van de grootmeester …. mijn eigen hangjongere. Daar heeft’ie nog wel meer kunsten van afgekeken trouwens.@sjerrIE: nou en of! Voorbeeldje: ik kan ineens weer naar buiten kijken. De ramen blinken vanbinnen en -buiten zo, dat je er pijn in je ogen van zou krijgen.

  10. Zo zie je maar Mum dat je niet al te vaak moet schoonmaken….slecht voor de ogen ;-))

  11. OOh wat een dotje ha ha en wat zijn ze gewiekst. groetjes van Girl.

  12. Dit is toch heerlijk zo.
    Schiet me ineens te binnen dat onze kinderen toen ze nog kleiner waren ook graag zo deden op de bank.

    Jetskefotografie

Geef een reactie

