Drie is teveel? / Three is a crowd?   7 comments

Wat zal het geweest zijn. Heeft hij gedacht drie is teveel, of vond hij  het zo spannend dat hij het letterlijk heeft verslonden? In elk geval heeft Diesel niet veel overgelaten van het boek “Het derde meisje” [met in de hoofdrol (natuurlijk) Hercule Poirot] van Agatha Christie.
http://cybermum.spaces.live.com/
What could it have been. Did he think three is a crowd, or did he find it so thrilling that he literally devoured it? In any case Diesel did not leave much of the book “Third girl”  [starring (of course) Hercule Poirot]  by Agatha Christie.
Posted 11 november 2009 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

7 responses to “Drie is teveel? / Three is a crowd?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nou goed door trainen, dan kan je hem verhuren met carnaval.Altijd makkelijk een confettie maker.Of misschien een baantje bij de geheime dienst.Lezen kan hij niet dus ook niets verraden.Zeg Bea, weet jij eigenlijk wel wie jij bent in het café?Plaatje maakte niet uit schreef je.Das nie goe.Das gefalijk.Opdracht, zoek een animatie die op diesel lijkt.

  2. Tuurlijk weet ik dat! Maar, hoewel het vlgs mij niet precies is wat ik schreef, maakt het mij idd kein flaus aus, zeg maar. Ik denk dat jij eerder problemen gaat krijgen met de ruimte in je kroeg: zo’n giga-fauteuil met uitgezakt ouwetje en schemerlamp. Als ik vanavond laat nog ff tijd heb zal ik es op zoek naar een animatie die iets wegheeft van Diesel. Dat zal denk ik nog niet meevallen, hoewel Girl een leuke heeft gevonden.

  3. Whaha lacht me een knotje een confettie maker, hoe kom je erop Betty.Bea goed geantwoord ha ha je mag de mijne hebben hoor. heb er meer met hond maar niet jouw kleur van Diesel deze lijkt er het meest op.

  4. Hahaa, zit hier smakelijk te lachen maar ik neem aan dat Diesel toch wel een pak op z’n mieter heeft gehad want op deze manier hou je geen boek meer over.

  5. hopelijk was het boek al uit.anders blijft het einde uitzichtloos.fijne avond nog.els

  6. Dit boek heet nu "het verscheurde meisje" en past goed in de reeks thrillers zoals "het schot door het wc raampje" Diesel wil gewoon alle aandacht, en als jij zit te lezen krijgt hij die natuurlijk niet,…….daar heeft hij blijkbaar iets op gevonden!Groetjes van Edward.

  7. Diesel is een leesgierige hond. Hij verslindt boeken. Goeie opvoeding, he van Cybermum. :-)En hele leuke foto.

Geef een reactie

