Update(s)   11 comments

Het is je misschien opgevallen dat ik de laatste tijd niet veel op spaces ben te vinden. Dat komt, omdat ik het, naast familie-zaken (ziekte en andere), logeerpartijen en uiteraard mijn 2,5 à 3 uur daags rondbanjeren met Diesel, nogal druk heb met snoei- en ander werk in de tuin. Gisteren heb ik bijv. de blauwe regen gesnoeid.

Wisteria sinensis

Daar ben ik zo’n 3 uur mee bezig geweest! Vanochtend was ik na de eerste uitlaatronde van Diesel ineens zo duizelig, dat ik het niet aandurfde om in de auto te stappen. Ik ben dus niet gaan slenderen en ben ook niet met mijn beessie het bos in geweest. Hij heeft vanochtend 3 uur in de kennel gezeten. Hij vond dat best, want zo kon hij mij in de gaten houden terwijl ik, zittend op een stoel met af en toe een ligpauze op de bank, de gisteren afgesnoeide takken, zeg maar gerust lianen, van de blauwe regen aan stukken heb geknipt. Daar heb ik 1 groene container en 3 vuilniszakken mee gevuld.
 
Vanmiddag moest Diesel weer in de kennel. Ditmaal 2,5 uur. Gelukkig zit hij er graag in. Ik heb Lennart zijn fiets opgehaald van de fietsenmaker. Nwe binnenband, nwe buitenband en verlichting gerepareerd. Kosten: of je een emmer leeggooit.
Met de fiets aan de hand ben ik terug naar huis gelopen, onderweg even pauzerend voor een praatje met een oudere dame, die weinig mensen spreekt.
Zij is aan huis gebonden met een zieke man die in een rolstoel zit en die zij nog helemaal zelf verzorgt, terwijl ze een tijd terug zelf nog een hartaanval heeft gehad.
Dan ben je al gauw een uurtje kwijt. Met liefde overigens hoor.
 
En dan zijn er nog die andere updates. Er is ondertussen kennelijk het één en ander gebeurd wat ik grotendeels gemist heb. Ten eerste kan ik niet via mijn fotootje op WLM meer op mijn space komen. Ook niet via het balkje “updates” onderin op die van jullie. Updates kan ik alleen vinden via “start” en mijn profiel, nadat ik eerst langs andere wegen op mijn space ben terechtgekomen en mij daar heb aangemeld. En dan kennelijk ook nog niet eens allemaal. En ik kan geen recente reacties vinden op mijn foto’s. Als ik naar “foto’s” ga, zie ik nu een rijtje met een aantal van mijn albums, maar geen reacties. Die kan ik alleen maar vinden als ik zelf mijn albums foto voor foto bekijk. Dat doe ik dus meestal niet. Er is nog wel meer veranderd maar dat ga ik nu niet allemaal opsommen. Ik heb het nog niet eens allemaal gezien. Geen tijd.
 
Ik verwacht ook niet dat hier ik binnenkort veel te vinden zal zijn. Neem het mij niet kwalijk, er speelt nog zo het één en ander. Hopelijk kan de voor 2 oktober geplande deelname aan de fokdag van de Vereniging “De Drentsche Patrijshond” wel doorgaan.
 
Ik zal proberen jullie toch zo af en toe iets te laten horen, euh …. lezen.
Posted 23 september 2010 by Cybermum Netherlands in Geen categorie

11 responses to “Update(s)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Er is meer dan alleen spacen ,wel is het leuk om zo vrienden te zijn .Ook wij hebben het nog erg druk ,dus ook weinig online .Toch zo nu en dan maak ik even tijd .We nemen je niks kwalijk en zien als je tijd wel weer verschijnen toch ??

  2. Lieve Bea doe je voorzichtig met jezelf!!!!!!!!!Space veranderd steeds, maar wat jij schrijft heb ik tot nu toe nog geen last van.Maar maak je er in godsnaam niet druk om, komt wel weer goed.Je gezondheid is veel en veel belangrijker en je doet veel op zo’n dag met snoeienenzo in de tuin, want het is niet alleen snoeien, ook opruimen etc. Voorzichtig hé vind je veel te lief!Denk aan je …. -x-Noon

  3. "Komt helemaal goed schatje" zoals het menneke het in de reclame zegt. Bea, doe je alsjeblieft kalm als het ff niet gaat. Spacen is leuk maar nog steeds geen verplichting en met de veranderingen en haperingen van de laatste tijd, toch iets minder lollig hoor…. pffft. Zeker als je er maar af en toe bent, net als ik overigens, dan zit je soms tegen flinke surprises aan te gapen.Lieverd, hou je haaks, ik denk ook aan je. Dikke knuff, San

    °○°Alexandra
  4. Er is meer in het leven dan spaces hoor Bea, maak je maar niet druk om updates en dergelijke. Je moet gewoon doen wat op dit moment het belangrijkste is, maar wel een beetje om jezelf denken hoor!Groetjes van Edward.

  5. Ik ben er zelf ook niet veel Bea Lief. Er gebeurd hier ook van alles en nog wat wat ik liever niet uitgebreid op space zet. Daarkomt dan bij dat mijn inspiratie me in de steek laat

  6. Reageren gaat moeizaam, space doet vreemd. Kijk svp uit met je gezondheid en pas vooral op je botten. Is niet goed dat je duizelig bent, kan stress zijn of bloeddruk laten meten. Kalm aan meis, dan breekt het lijntje niet. Kus

  7. Ook ik ga mee met de reacties hierboven, er is meer als space tussen hemel en aarde zullen we maar zeggen en om op de sites te komen heb ik geen moeite en zie de updates ook wel maar het is een hels karwei om reacties geplaatst te krijgen. Toch net even teveel gedaan in de tuin meis, kijk uit en pas op jezelf. Fijn dat Diesel het niet erg vindt om in de kennel te zijn dat geeft jou ook een rustig gevoel. Sterkte met wat er allemaal is, liefs, Ann.

  8. Ook ik ga simpelweg mee met de reakties hierboven Bea

  9. Ik knuf even héél hard mee met San (L)(L)(L)

  10. Lieverd kalmpjes aan doen hoor…. ik zelf ben er ook niet altijd, wat een prachtige herfst foto’s heb je gemaakt….de tijd gaat snel he voor je het weet zitten we in 2011…XXXLiefs Dorientje

  11. Hoi Bea..ziet er prachtig uit je blauwe regen! wow! Wou dat de mijnas ook zo werd..nou jah misschien volgende jaar :)) Ziet er heel anders uit hier dan op spaces. Wens je veel plezier met je nieuwe site! Groetjes Tracey

Geef een reactie

