Nolens volens   15 comments

De Windows Live spaces houden op te bestaan heb ik begrepen. Aangezien ik het zonde zou vinden van alle tijd en moeite die ik er de afgelopen jaren in heb gestoken, om er zomaar gedwongen mee op te houden, heb ik de ontvangen uitnodiging om te verhuizen aanvaard. Bovendien heb ik eerst een kopie van de héle sante-petit-kraam op m’n putertje gezet. Safety first, nietwaar?  Dit is dus mijn eerste berichtje op m’n nieuwe adres. Ik heet  iedereen, die het gevonden heeft en mij hier bezoekt van harte welkom. Je begrijpt, er valt nog het één en ander uit te vlooien, maar Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd zullen we maar zeggen. P.S.  Als het goed is hebben al mijn “oude” contacten van mij een email ontvangen met dit nieuwe adres. Daarin heb ik voor degenen die toegang hebben tot mijn “Catventures” met Romke ook het nieuwe adres daarvan gemeld.

Posted 27 september 2010 by Cybermum Netherlands in Computers en internet

15 responses to “Nolens volens

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Bea gefeliciteerd met je nieuwe WPhuis, ziet er al netjes uit.
    Ik wacht nog even met de verhuizing.
    Stuur je ons ook wat nieuwe ervaringen wbt deze omgeving.
    Lopen er veel Vosjes rond en hoe is de sfeer op den vloer???
    Ben je al op avontuur geweest en zijn de leefregels anders?
    Oeffffffff wat een boel vragen, ze noemen mij wel eens zeurkous,
    ga het bijna nog geloven ook … Veel blogplezier hier -x-Noon

  2. Bea kan alleen je fotomapjes niet meer vinden … dat is juist zo grappig om op te reageren. Of kijk ik met mijn vossenneusje en oogjes niet op scherp in het verkeerde holletje 😉 Zoek jij ’t maar lekker een beetje uit, kom ik later, allemaal te gelijk verkassen, lijkt me ook een soort overbelasting van het WP-systeem geven.
    Je vriendenkring zie ik ook niet … ga nog eens wat huishouden in je nieuwe huisje, mooi behangetje heb je!

  3. Wow, dit lijkt alweer héél anders dan de eerste keer dat ik kwam kijken.
    Gaan onze vriendjes eigenlijk ook mee? Ik bdoel de contacten? Of kunnen we opnieuw gaan verzamelen? 😉

    • Wat ik tot dusver heb gezien, is dat bij elke email die ik krijg dat er een reactie is, ergens de mogelijkheid staat om de ;persoon in kwestie toe te voegen aan de contactpersonen. Verder ben ik nog niet op verkenning geweest. Je weet dat ik momenteel krap in m’n tijd zit.

    • Als je op je dashboard in de linkerkolom op “koppelingen” klikt kun je daar de adressen en relaties inzetten die je wilt. Dus ook vriendjes.

      En inmiddels heb je natuurlijk ook al gezien dat je op de knop “subscribe” kunt klikken als je op een site bent die je aanstaat. Dan heb je een lijst van “vriendjes” op je dashboard en dan krijg je ook updates van diegene.

  4. Hoi Bea.

    Op dit moment ben ik de boel aan het overzetten, zie wel wat er van komt

  5. Ziet er netjes uit Bea, zelfs de reacties verhuizen mee.
    Daar was ik ook zo bang voor, stel alleen de logjes.
    Als ik moet verhuizen kan je lachen, het zal een vreselijke puinhoop worden.
    Ach, begon het eigenlijk een beetje zat te worden al dat geklier van Bill.
    doei

  6. Hoe zit het met de banner?

  7. Bedankt voor je reactie Bea. Ik ben redelijk in de war nu ik lees bij jou dat Spaces gaan verdwijnen. Is dat echt zo? En waar heb je dat vandaan?
    Ik ben een tijdje uit de running geweest.. gedoe met mijn e-mailadres, maar ook een slechte gezondheid die bijna al mijn energie vergt.
    Maar Spaces had nog steeds mijn hart.
    En nu kijk ik een beetje verdwaasd rond bij jou. Waar is de oude creativiteit gebleven? Eigenlijk vind ik dit een treurig slome presentatie. En dat moet jij je niet aantrekken , het is typisch Amerikaans. Jij kunt daar niets aan doen.
    Ik begrijp nu ook waarom ik recent niet meer op mijn Space kon komen. Wat een klotestreek van Microsoft, Bea.
    Maar ja.. het publiek verdween.

    Wens je veel plezier met je nieuwe behuizing. Keep it cool.

  8. Wauw Bea, dit is gelikt ! Ik weet al wat ik ga doen, een space naar my space en een andere hier. Maar ben je nu je albums kwijt of lees ik het verkeerd.Mijn concentratie is laag de afgelopen tijd. I’m worn out.Slapen is een crime.

  9. Lief, fijn dat Romke mee is. Op mijn Hyves, waar ik niets mee doe heb ik ooit een niet dure advertentie geplaatst. Die staat er nog. Take care en ik weet wie te contacteren in nood. Grin. Kun je overzetten naar beiden ???

  10. Pingback: 2010 in review « Tielestek

Geef een reactie

