Wat vinden wij allemaal in het bos?   7 comments

Hier een paar items van wat Diesel en ik zoal in het bos vinden.

Wat ligt dáár nou weer.

Fietsbanden nodig?

Van de varkenspoten waar hij eerder mee aankwam heb ik helaas geen foto’s, maar vandaag had ik dan vanwege het mooie weer en wat meer tijd m’n fototoestel eindelijk weer es bij me.

Overigens heb ik me voorgenomen nog eens een album samen te stellen met foto’s van waar hij zoals mee aan komt zetten. (Moet ik wel de camera wat vaker meenemen, grinnik.)

Update:begonnen met album.

Posted 29 september 2010 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

7 responses to “Wat vinden wij allemaal in het bos?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Bea.

    Je komt inderdaad nogal wat rotzooi tegen in de bossen. Mensen zijn nou eenmaal varkens……….en eigenlijk is het een belediging voor het varken om deze vergelijking te trekken.
    Minstens zo schrikbarend is wat je langs de weg vindt. Zo vindt je tot kilometers in de omtrek van de Mac Spek de happy meals en de flurries en andere fleurige rotzooi van dat stelletje kinderlokkers van de mac donald.
    Gewoon uit de auto geflikkert…Is het zooow lastig om het afval thuis in de vuilnisbak te dumpen ?

  2. Het is schrikbarend wat er allemaal in de natuur wordt gedumpt en nodig is het helemaal niet, overigens zou het wel prettig zijn als er wat meer afvalbakken stonden, maar een klein beetje rommel neem je gewoon mee als je tenminste een natuurmens bent, er zijn altijd lui die het heel normaal vinden om oude troep ergens neer te gooien. Je hebt het hier al leuk voor elkaar Bea en ook ik ben hier al aardig thuis, alleen met de updates is het nog lastig omdat ik niet weet waar ik die kan zien. Voorlopig heb ik een handjevol “overlopers” beneden aan mijn profiel staan en kan zo heen en weer even een kijkje nemen. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden en dit is er eentje van. Liefs, Ann.

  3. Ziet er gevaarlijk uit die eerste foto … ik heb je fotomapjes bekeken.
    Dank voor je linkje.
    Gaat t goed hier?
    Ik ga denk ik tzt want er is tijd genoeg tot januari, naar Blogger een leuke site met heel veel mogelijkheden. Zijn nu nog info aan ’t opvragen of ons space-weblog daar naar toe gecopieerd kan worden. Dus nog even afwachten. Is gratis, komt mij een stuk beter uit.
    Space loopt nu geweldig haha en is ook bij de thuisblijvers veel saamhorigheid.
    Even kleine update uit spaceland.
    Blijf je wel opzoeken hoor …
    Tabé,-x-Noon

  4. Hé muts. Als ie nog meer fietsbanden vindt kun je er een tas of zo van maken, 😉
    sjerrie

  5. Weer eens gekeken bij je.. het ziet er erg goed uit, hoor. Mijn complimenten.
    En ook nog met foto’s. Ik ben nog lang niet zo ver, komt misschien wel.
    Ik wens je een fijne dag met Drent. Beter als voor de tv zitten , hoor.
    Fijn weekend.

  6. Pingback: Wat vinden wij allemaal in het bos? II « Tielestek

Geef een reactie

