Leven en sterven   6 comments

In de nacht van zondag op maandag is in Australië mijn schoonmoeder overleden. De oma van Guido, Sylvie, Sietse en Lennart, moeder van mijn ex.  Zij is 91 jaar geworden.

Vandaag is vader 88 jaar geworden. Lang zal hij leven. Een paar weken terug was het een tijdlang spannend, maar het gaat nu – relatief gezien – weer heel goed met hem. Zondagmiddag gaan we het in kleine kring bij hem thuis vieren.

Posted 7 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in In memoriam

6 responses to “Leven en sterven

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik betwijfel of mijn reactie op de goede plek terecht komt Bea, maar het springt hier telkens naar toe. In de eerste plaats gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder, 91 is een gezegende leeftijd, dat wordt niet iedereen. En ven harte gefeliciteerd met de verjaardag van je Vader, fijn dat het nu weer goed met hem gaat.
    Groetjes van Edward.

  2. Hoe oud iemand is geworden het is toch altijd even slikken en terugdenken aan andere tijden, gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder Bea, je vader heeft ook al een hoge leeftijd dus reden temeer om deze verjaardag te vieren gefeliciteerd met zijn verjaardag en maak er een leuke dag van het kan nu nog.
    Liefs, Ann.

  3. Wat fijn dat het met je vader weer goed gaat. Kostbaar.
    En mijn medeleven met het overlijden van je schoonmoeder, Bea.

  4. Frappant hoe dood en leven hand in hand gaan……… Om het zo maar te zegeen. Je snapt me wel. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Fijn te lezen dat het met je vader weer beter gaat. Gefeliciteerd met zijn verjaardag en heb een fijne dag samen!
    xsjerrie

  5. Tja toch feliciteer ik je liever dan condoleren,al hoort het wel bij ons leven.
    Fijn dat het met je vader beter gaat, toch dierbaar dat je die nog hebt.
    Mijn moeder zou 10-10-10 honderd geworden zijn, ze werd 91jaar ook een hele prestatie. Ik heb op die dag wel een lekker gebakje op haar gegeten 😉
    Liefs-x-Noon

Geef een reactie

