Ode aan de herfst   3 comments

Tijdens mijn dagelijkse wandeling in het bos met Diesel moest ik ineens denken aan het volgende gedicht van Keats.

Posted 8 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Gedichten

3 responses to “Ode aan de herfst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Bea 🙂
    Fijn weekend

  2. Hm, ik ben niet zo van de herfst, ga’s me ook herfstig voelen, ha. Maat ’t gedicht is mooi!
    xsjerrie

  3. Een heel mooi gedicht Bea, de herfst kan mooie dagen hebben maar ook ik ben niet echt een herfstmens dat is al te dicht bij de winter, in ieder geval een paar droge dagen voor de boeg en dan is er heel erg veel moois te zien en de herfst heeft wel een heerlijke geur.
    Liefs, Ann.

Geef een reactie

