Even lachen hoor   4 comments

Je wilt niet weten wat een takkendag ik heb vandaag. Dus, even een opvrolijkertje. Deze heb ik gezien in de uitzending van zomergasten met Maarten ’t Hart. Heb hem al regelmatig teruggekeken en lag elke keer weer in een deuk, dus deel ik hem met jullie.

Je zou zo denken dat het na verloop van tijd gaat vervelen, maar niks hoor. Ik ben kennelijk verslaafd aan deze gein.

Posted 12 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Humor

4 responses to “Even lachen hoor

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inderdaad, je schiet spontaan in de lach bij het aanschouwen van die opperste concentratie van de honden en het razendsnelle toehappen.
    Leuk filmpje

  2. Dank je lieve Bea echt super genoten en wel tweemaal … ik heb dezelfde uitzending gezien. Zomergasten is één van mijn favorieten programma’s, je leert de mens daar in die uren echt kennen. Wou dat ze dat elke week uitzonden, heel zelden dacht ik van moi-moi niet zo goed. Kwam waarschijnlijk door de persoon die daar zat. Maar al die jaren dat het programma bestaat, zit ik heerlijk genietend op mijn bankje en ben zelfs in staat een afspraak af te zeggen 😉
    Hoop dat je morgen een beterderderrrrrrr dag hebt, want soms heb je van die dagen die je maar zo snel mogelijk wilt vergeten grrrrrrrrr.
    Huggie,-x-Noon

  3. Dit soort dingen gaat nooit vervelen Bea, het is echt leuk om te zien…..ben je nu weer vrolijk?
    Groetjes van Edward.

  4. Wat geweldig en zo echt Engels, de baas van de pub blijft ook zo heerlijk droog, ik heb eerst met verbazing gekeken en ben toen in de lach geschoten, het is ook zo leuk dat die man een brabbeltaaltje Japans uitslaat, echt kostelijke humor. Ik hoop dat je morgen een betere dag hebt meis, er zijn van die dagen dat je beter op bed had kunnen blijven maar er komt toch weer een morgen. Bedankt voor het delen van dit geweldige filmpje, liefs, Ann.

Geef een reactie

