Baaldagje of blijvend?   8 comments

Kweenie.

Eigenlijk heb ik niet meer zo’n zin om hier te bloggen. Je kunt bijvoorbeeld niet eens zelf een lettertype uitzoeken, behalve als je er voor betaalt, of als je een ander thema gebruikt. En over thema gesproken: dìt is het toch ook niet voor mij. Als je terecht komt op een item uit de periode van de WL spaces en je verandert er iets aan door b.v. een categorie toe te voegen, staat het blogje ineens in veel kleinere lettertjes. Haast niet meer te lezen. Eigenlijk zou ik het liefst de opmaak van m’n oude space zoveel mogelijk terug hebben. Alleen niet met 3, maar met 2 kolommen. Zwarte ondergrond, eigen header, footer, etc.

Ik weet dat het moet kunnen, maar ik heb geen zin en geen tijd meer om dat allemaal te gaan uitzoeken. Misschien moet ik maar es contact zoeken met een “oude” spacevriendin, die het allemaal voor elkaar lijkt te hebben gekregen. En als dat niet lukt  ……………

We zullen zien.

Posted 19 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Computers en internet

8 responses to “Baaldagje of blijvend?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als je je items opmaakt in live writer kan je volgens mij ieder lettertype gebruiken Bea. Volgens mij kan je het ‘space’ tijdperk maar het best zo snel mogelijk vergeten. Volgens mij is iedereen alweer een beetje vergeten wat voor puinhoop het daar was de laatste tijd.

    Voor mij persoonlijk perfect maar ik geloof best dat dit niet voor elk wat wils is. Toch werkt het hier allemaal heel wat stabieler

  2. Soms moet je alles even van je afzetten Bea, en later met frisse moed beginnen, vaak zie je het dan ineens weer. Ik heb dingen gedaan, waarvan ik nu niet meer weet hoe…..Succes hoor!
    Groetjes van Edward.

  3. Probeer Andrea ook maar us Bea, of die van San. die lijkt ook mooi.
    xxxsjer

  4. Hoi Bea Ik las je post en ook de reacties. Ik denk dat het hier op WordPress niet te vergelijken is..althans voor mij..het is gewoon een andere site. Op spaces wist ik bijna alles dankzij Betty…en dan om hier helemaal opnieuw te beginnen gaat wel erg veel tijd voor mij kosten. Ik hoop dat ik het snel onder de knie heb. Wel vind ik het jammer dat je voor somige dingen moet betalen..dat ga Ik echt niet doen.
    Het is niet echt lekker weer om te wandelen..hier regent het behoorlijk.
    Fijne avond en groetjes xox

  5. Hoi Bea. Tegen het probleem loop ik ook op. Je kunt ge tekst wel vergroten.
    Maar dat vind ik niet er mooi, Als je op bericht bewerken drukt en op gootsteen drukt. Kun je iets meer met je tekst, Ook ben ik al aan het experimenteren met open org. Eerst daar je tekst in zetten.Dat lukt op zich wel. In word dus niet.Ik ga de tip van Henk ook eens uitproberen.

    Sterkte met je baaldag

  6. Het wordt hierboven al gezegd, maar space was al maanden lang een vreselijk iets, een paar reacties toevoegen of een blog plaatsen nam erg veel tijd en het is echt jammer dat je er geen zin meer in hebt om een ander thema te zoeken. Het is nog altijd prima om met Windows Live Writer je blogs te plaatsen en ja alles wat gratis is daar is wat bij. Zelf bevalt het me eigenlijk heel goed en ik hoop dat je de smaak weer te pakken zult krijgen. Sterkte meis, liefs, Ann.

  7. Hey lieverd,

    Zo te zien heb je ondertussen de boel al aardig op de rails, het ziet er toch alweer behoorlijk uit als Tielestek.
    En ja, ik heb ook gezucht en gestotterd…
    Je gebruikt Andrea, das een fijne, kun je lekker breed bloggen.
    Ondertussen heb ik zelf een achtergrond gemaakt en die geplaatst in Andrea, dus die mogelijkheid is er ook.
    Wil er ook wel 1 voor jou maken, als je dan maar wel beloofd dat je nog ff blijft bloggen hier….. grinnik.
    Liefssss San

Geef een reactie

