Het is weer zo ver   7 comments

Mum kan niet slapen. Er spookt van alles door mijn hoofd. Dan is dit een mooie afleiding. Zoals je kunt zien heb ik toch maar de nodige aanpassingen c.q. wijzigingen uitgevoerd. Morgen kijk ik dan wel weer es wat ik er van vind.

Trouwens, wat vinden jullie er van?

Zo nu ga ik toch nog maar es proberen te slapen.

O, en wist je trouwens dat er in deze oktobermaand  5 vrijdagen, 5 zaterdagen en 5 zondagen zijn. Zoiets gebeurt slechts eenmaal in 823 jaar!  Volgens de Chinese fengshui brengt zo’n maand financieel voordeel.

 

Posted 21 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Varia, Weetjes

7 responses to “Het is weer zo ver

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit ziet er heel goed hoor Bea, zelf vind ik een zwarte achtergrond ook het mooiste. Je moet er niet wakker van gaan liggen hoor, na een poosje ontdek je steeds meer mogelijkheden op WordPress.
    Groetjes van Edward.

    • Dank je voor je feedback Edward. Dit is trouwens niet waar ik van wakker lag hoor. Er spookten heel andere dingen door m’n hoofd. Drukte en toestanden zeg maar. Dat is niet iets om hier over te schrijven.

  2. Het oogt mooi rustig voor het oog Bea, mooi en zonder teveel poespas. Zelf gebruik ik een donkergrijze achtergrond maar dat heb ik bewust gedaan omdat ik mijn foto’s wel eens van een zwart kadertje voorzie. ook de banner is smaakvol.

  3. Wow ziet er prachtig uit hier Bea..vind het echt erg mooi hoor. Zwart is wel rustiger. 🙂

  4. Het ziet er zo heel mooi uit Bea, heerlijk rustig om naar te kijken en het leest prettig. Akelig is dat als je niet kunt slapen omdat er zoveel door je hoofd spookt en ik hoop dat je alles weer op een rijtje zult krijgen en ook weer lekker kunt slapen. Die 5 vrijdagen, zaterdagen en zondagen hebben we dan toch maar meegemaakt dat redt de jeugd niet meer op 😉 Maar een financieel voordeel? Lieve Bea je weet niet hoeveel pech ik in deze maand heb gehad en daar zal ik je ook niet mee opzadelen, misschien had ik dan een Chinese moeten zijn maar als Nederlandse is het huilen wat de financiën betreft.
    Liefs, Ann.

  5. Ja dat deze maand speciaal is wbt de dagen had ik al ergens gelezen. Financieel voordeel whowie … gaan we eens flink shoppen grinnnn … Je blog ziet er super uit,in ieder geval dat strakke is wel mijn smaak. Heerlijk hé beetje klieren met de kleuren en indelingen, vooral als je niet kunt slapen. Ik nachtvlinder ook regelmatig in dat soort uurtjes. Sterkte en veel liefs,Noon

  6. financieel voordeel? ik weet alleen dat het een hele maand is om met hetzelfde geld uit tekomen. dus financieel voordeel zeker voor de werkgevers maar niet voor ons

Geef een reactie

