En vandaag   4 comments

beleefden Diesel en ik een mooi moment. Toen ik hem vanochtend voor de eerste keer even snel ging uitlaten, waren we amper de deur uit of hij stootte een reiger op, die kennelijk vlak vóór of net ìn ons voortuintje had gestaan. Het was een wonderlijk gezicht zo’n grote vogel die ineens op de wieken ging. Wonderlijk omdat je het hier niet verwacht,  omdat het tot nu toe ook niet is voorgekomen.

Om 11.00 uur had ik een afspraak bij de kapper. Had donderdag m’n strengetje (je weet wel) laten bijkleuren, maar zag bij thuiskomst dat het véél lichter was dan de vorige keer. Dus heb ik opgebeld en gezegd dat ik niet tevreden was en waarom. Vanochtend kon ik dus komen om het overnieuw te laten doen en nu is het wèl goed. Donderdag was ik 15 eurietjes kwijt en vandaag helemaal  niks. Het was in de 20 jaar ofzo dat ik bij die kapper kom pas de tweede keer dat er iets niet goed was gegaan. De eerste keer was m’n haar door een medewerker verkeerd geknipt en werd ik 4 weken later weer door de eigenaar himself  geknipt. Ook voor niks. Kijk, nog afgezien van de andere redenen, is dìt waarom ik er al zo lang trouw kom.

Was na de kapper mooi op tijd thuis om nog even een stevige boswandeling met mijn trouwe beessie te maken en wat ook mooi was: we waren nèt voordat er een hevige bui losbarstte weer terug.

Echt vrólijk werd ik zoëven toen ik onderstaande link ontving. MURWARI OPGELET! In dit animatiefilmpje wordt in het Engels – en met Franse, Nederlandse en Duitse vertaling – uitgelegd hoe België politiek gezien in elkaar zit. 

 http://vimeo.com/15239617

Ik zat hier met een grijns van oor tot oor.

Posted 23 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Humor

4 responses to “En vandaag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat was zeker een mooi moment Bea, een reiger zie je niet zo vaak dicht bij een huis of er moet al een vijver met vissen bij zijn. Jullie hadden ook echt geluk dat er nog gewandeld kon worden, arme Mandy mist het erg maar met haar lange haartjes is het in die vieze natte troep niet te doen nu ze hier de straten aan het opbreken zijn. Mijn kapper heb ik ook al heel veel jaren, maar de laatste jaren ben ik niet tevreden er is altijd wel wat dat verkeerd gaat, afijn volgende keer maar weer uitleggen hoe ik het wil en dan maar weer zien of het ook goed is. Het filmpje is geweldig en ook ik werd er vrolijk van, bedankt voor het delen en een heel goed weekend verder samen met Diesel,
    liefs, Ann.

  2. Ja het was een behoorlijke regenachtige en winderige dag .
    Heb er weinig last van gehad want ik moest werken .
    Gelullig zijn jouw haartjes weer goed gekleurd .
    Ik kleur niet meer want dan moet het iedere 4 weken .
    Wens je een fijne avond en zondag toe

  3. Tjee wat heb jij een lekker goedkope kapper zeg. Ik betaal voor zoiets denk ik wel het dubbele.Maar eerlijk is eerlijk ze zijn wel heel goed!
    Mijn dochter met Tess&Lotte waren hier, we wilde natuurlijk veel leuke dingen buiten doen, maar neen hoor het plenste de hele zaterdag met heel heel af en toe een droog momentje. Dus was binnenpretin huisje Vos, ook wel gezellig.
    MaXX wordt momenteel door vrijwilligers uitgelaten, een geweldige instantie met super lieve dierenvrienden. Zelf kan ik nog hooguit 5minuutjes lopen grrrrrrr. Is super wennen hoor, maar alles sal reg kom!
    Nou veel gebabbel zo midden in den nacht … Truste zeg ik dan maar en morgen mooie dag, -x-Noon

Geef een reactie

