Binnenkort in dit theater   2 comments

Nou ja, theater, het hele leven is een schouwtoneel en onze blogs natuurlijk al helemaal. Maar goed, ik heb zo es zitten epibreren en ik ben van plan om nòg een site te openen. Nòg eentje en je hebt al zo weinig tijd! hoor ik je denken. Inderdaad, maar ik heb een hele voorraad recepten en keukentips aangelegd, die ik in de loop der jaren overal vandaan heb gesleept en aangezien m’n LW het nu weer doet, kan ik het spul 1, 2, 3 kopiëren en erin kwakken hoop ik. Bovendien heeft een culinair onderlegde vriendin met wie ik erover sprak me al laten weten dat ze mee wil doen, dus ……. binnenkort in m’n navigatiebalkje een link naar “What’s Cooking”, Mum & San delen recepten, een zootje ongeregeld aan handige tips en recepten.

Hou dus m’n balkje in de gaten. Ik hoop dat jullie het leuk en vooral ook lèkker gaan vinden.

Posted 26 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Eten en drinken

2 responses to “Binnenkort in dit theater

Subscribe to comments with RSS.

  1. We vragen je nog even geduld te hebben. I.v.m. het uitzoeken van een layout, die ons bevalt, de verdere inrichting ervan en onze respectieve beschikbare tijd, kan het nog wel een dag of wat duren voor we de site openbaar maken.
    Waarschijnlijk in ieder geval tot na het weekend.

  2. Oh wat een hartstikke goed idee … van San weet ik al dat ze heerlijke hapjes kan maken, al heel bijzonder smakelijke foto’s van gezien, op één van haar oude sites. Dus jullie beginnen in feite een leuk soort digitaal tijdschrift. Hmmm het water loopt nu al langs mijn mond. Alvast proficiat met het idee Bea en San. Zal jullie theater regelmatig bezoeken.Al ben ik niet zo’n goede kokkin, er over lezen en naar kijken doet me vaak al goed 😉 Sukes! en Arividi-x-«B»

Geef een reactie

