Gebruik jij ook zo’n lollige webbrowser?   5 comments

 

5 responses to “Gebruik jij ook zo’n lollige webbrowser?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha,ha,ha,ha, wat grappig, nee ik gebruik Firefox niet maar het is wel reuze leuk! Die afbeelding van Add on vind ik het leukst.

  2. Wij gebruiken sinds kort ook firefox en dat bevalt zeer goed.
    Leuke plaatjes, die heb ik bij de onze nog niet gezien.
    Groetjes

  3. Ik hou ’t gewoon bij internet explorer. Nooit problemen mee gehad. De plaatjes zijn wel erg leuk

    • En om die plaatjes ging het mij natuurlijk Henk.
      Maar euh ……. zal ik je es iets ergs vertellen? Ik heb beide! Met IE ben ik indertijd met de spaces begonnen, omdat al mijn harde werk met codes in het begin wel loonde op IE, maar veel in Firefox niet werkte. Firefox gebruik(te) ik verder voor alles, omdat dat volgens mijn zoon (ICT-er) beter en veiliger was.

  4. Nee ik gebruik dat niet … maar al de plaatjes komen dit vosje natuurlijk wel heel bekend voor. Zitten in mijn vossenfotomapje. Ik heb trouwens ook geen flauw idee wat je met firefox enzo kunt doen en dan nog veiliger ook. Bestaat dat wel een veilig vurig vosje???? Zou er vanwege mijn naam eigenlijk wel mee moeten werken grinnn … Plaatjes gebruik ik bijna niet, wel veel foto’s van kunssites en soms hier en daar wat cartoons voornamelijk uit het Parool. Maar ik praat misschien nu als een kip zonder kop, want weet echt niet wat de bedoeling is. “Beetje dom hé” om de woorden van Maxima maar eens te gebruiken. HugVosje

Geef een reactie

