Helaas …….   8 comments

Diesel kan niet klokkijken.

Maar ik heb hem gelukkig de afgelopen maand wel vast iedere avond en ochtend iets later uitgelaten, dus ik hoopte dat dat extra uurtje er voor mij ook inzat.

Laat ik nou potjandopje weer niet kunnen slapen.

Posted 31 oktober 2010 by Cybermum Netherlands in Varia

8 responses to “Helaas …….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja een uurtje langer slapen zat er bij mij ook niet in .
    Morgen zullen we wel weer in het gewone ritme zitten hoop ik

  2. Dat is sneu Bea, niet slapen en eigenlijk eens een uurtje langer kunnen is toch wel knap vervelend. Honden mogen dan geen klok kunnen kijken ze weten hun tijd precies, dat kleine geboefte hier begint prompt om een uur of één te miauwen tijd voor een snoepje en als het later wordt dan 2 uur in de nacht dan is ze beledigd en ik krijg beslist geen likje als het nog later wordt 😉
    Ik hoop dat je vannacht beter kunt slapen meis, liefs,
    Ann.

  3. frustrerend, ik ben er niet zo rauwig om als ik niet kan slapen , sta meestal eerder op en ga een extra vroege wandeling maken.

  4. Hoi Bea ik merk er nog niets van dat extra uurtje..hoop toch dat we vanavond goed in slaap vallen. Hoe gaat het met je tuin..is het al af? Deze tijd van het jaar vind ik de tuin ook zo mooi uitzien. Fijne avond en lekker slapen straks. Groetjes xx

  5. De eerste nacht lukt het niet best, vanmorgen was ik op de gewone tijd wakker. Dieren hebben een ingebouwd klokje, en dat wordt niet een uur terug gezet hoor.
    Groetjes van Edward.

  6. Vanmorgen ben ik niet gaan sporten maar heb heerlijk uitgeslapen tot 10 uur nieuwe tijd.
    En de kat die moet maar even wachten.

  7. Maxx blaft mij vanmorgen om 5.15 wakker grrrrrrrr 😉
    Het is super mistig buiten … en hoe vroeg was die hoogstnoodzakelijke poot omhoog bij jouw Diesel???
    x«B»

  8. ’t Is toch wat met jou. En een bittertje helpt ook niet?
    Luka is er al helemaal aan gewend! Najá,……… niet aan dat bittertje natuurlijk hihi.
    xsjer

Geef een reactie

