Laatste uitbarsting van kleur/Last burst of colour   9 comments

PICT0003

PICT0001-2

PICT0002-2

PICT0003-2

PICT0004-1

PICT0007

De natuur maakt zich zoetjesaan op voor de winter. Met deze beelden uit mijn tuintje wil ik iedereen een heel fijn weekend wensen.

De foto’s van de acer heb ik op verschillende dagen en op verschillende momenten van de dag gemaakt.

O, en geloof het of niet, de lathyrus bloeit nog steeds!

—o0o—

Nature slowly starts preparing for winter. With these images from my small garden I would like to wish everyone a very nice weekend.

The pictures of the acer I took on different days and different moments of the day.

Oh, and believe it or not the lathyrus is still flowering!

Liefs, Cybermum.

Posted 5 november 2010 by Cybermum Netherlands in Natuur

9 responses to “Laatste uitbarsting van kleur/Last burst of colour

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heel mooi tuintje, met schitterende kleuren.
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!!

  2. Dat is zeker een uitbarsting van kleuren Bea en na de harde wind van gisteravond en nacht zullen de mooi gekleurde bladeren wel snel afvallen, hier gaat het erg hard. Wat ziet je tuin er nog mooi uit, staan er op de onderste foto nu nog lathyrus of zijn het bloemen van de een of andere erwtensoort? Ze zijn prachtig om te zien en ik ben er eigenlijk best wel nieuwsgierig naar.
    Een heel fijn weekend, liefs,
    Ann.

  3. Prachtig die kleuren Bea, vooral dat (Japanse?) boompje is erg mooi. De afgelopen dagen zijn alle bladeren wel van de bomen gewaaaid, dus is het mooiste er vanaf. Ik wens jou ook een heel fijn weekend.
    Groetjes van Edward.

  4. Die Japanse esdoorn staat er mooi in volle glorie bij, prachtig rood. Hier ligen nagenoeg bijna alle blaadjes al bijna van de bomen.
    xsjer

  5. Prachtig te zien hier hoe de herfst nog even kleur & fleur in je tuin brengt. Volgens mij zag ik onlangs ook ergens zo’n boompje in een tuin staan, blaadjes werkelijk knalrood, alsof ze oplichten.

    Ook voor jou en je trouwe viervoeter een fijn weekend toegewenst Bea

  6. Wat ziet jouw tuin er vredig uit, inderdaad mooie kleuren, toch nog aardig wat groen Bea. Ik heb nog wat hele sterke rozen die in mijn tuin bloeien en ja die knallen er dan ook tussen uit, rode en licht-roze. Verder wens ik jou ook een heerlijk weekend hier schijnt de zon, dus voor je dagelijkse wandeling wel fijn, geen natte pootjes op de vloer 😉
    Liefs-x-Noon

  7. Mooi he, Japanse esdoorn….. die knalt echt.

Geef een reactie

