Komt dat zien, komt dat zien   6 comments

Al es in m’n navigatiebalkje gekeken? Something’s Cooking dames en heren.

Het begin is er. Hopelijk bevalt het voorproefje jullie. San en ik willen de categorieën vol laten stromen, maar dat kost wel even tijd. Dus, gewoon af en toe es een blik in onze virtuele keuken komen werpen.

Posted 8 november 2010 by Cybermum Netherlands in Eten en drinken

6 responses to “Komt dat zien, komt dat zien

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mutsen…. ik ga een frequent bezoeker zijn!
    xsjer

  2. Leuk dat alle gerechten ook simpel te bereiden zijn zonder dat ik voor elk gerecht naar de toko moet.

    Vanavond maar ’s Knien in ’t soer maken 🙂

  3. Dat spreekt mij wel aan Bea, vooral die uiensoep lijkt mij heerlijk, dat gaat er met dit weer prima in hoor!
    Groetjes van Edward.

  4. Het voorproefje was om te watertanden, jammer dat het virtueel is. Kom zeker vaker kijkje nemen.
    Santé & bon appetito!
    Liefs-x-«B»

  5. ja ben er geweldig hoor , ik weet uit ervaring dan San’s recepten echt heel lekker zijn hoor.
    dus ik zou zeggen wat eten we vandaag?

Geef een reactie

