….. ‘k hoor je wel, maar ik zie je ……..   8 comments

Ben ik net even boven, hoor ik luid getoeter. Het houdt maar aan en het houdt maar aan. Ik loop naar het raam en zie niks. Het getoeter komt wèl dichterbij zo te horen. Na een hele poos, ik wil het net opgeven, zie ik achter de giga laurierkers van een buur verderop ineens de neus van wat een vrachtwagen lijkt heel langzaam tevoorschijn komen. Is het de vuilniswagen. Maar er is wat mee. Ik kijk en ik kijk en ik zie: ……….. Zwarte Pieten! Zwarte Pieten in de cabine en een Zwarte Piet achterop aan de zijkant enthousiast zwaaiend. Compleet geschminkt en in een heus Zwarte Pieten-pak. Ik grijns van oor tot oor en zwaai terug. Chapeau voor de mensen van de vuilophaaldienst, dat ze daar nog zin in hebben bij dat werk in deze winterse temperaturen en in de sneeuw.

Posted 2 december 2010 by Cybermum Netherlands in Feestdagen, Humor

8 responses to “….. ‘k hoor je wel, maar ik zie je ……..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja dat is leuk Bea, de jongens van de reinigingsdient bij ons, doen dat ook elk jaar. Met dit weer is het zeker prijzenswaardig hoor.
    Groetjes van Edward.

  2. Dat is dan echt een verrassing om zoiets te zien, wat leuk dat die jongens en mannen daar aan mee doen. Echt een dag met een lach dus!
    Liefs, Ann.

  3. Het sneeuwt hier 🙂 of zie ik nou vlekken voor m’n ogen.

    • Je hebt nog geen brilletje nodig hoor Henk. Het sneeuwt hier idd. Nèt als buiten. Nou moet ik nog een winterse banner maken en Kerstliedjes in de player zetten. Kost ff tijd, maar ik doe mijn best. Voorlopig ga ik nu eerst weer de kou in om Diesel nog een laatste keer uit te laten voor de nacht.

  4. Dat is zeker wel een leuk idee van de vuilnismannen.
    Ik wens je een fijn weekend!

  5. Wat heerlijk dat die mannen hun werk met plezier doen. En humor hebben ze ook. Hulde voor deze mensen.
    Fijn weekend !!

  6. Wow Bea wat een ontzetend leuk verhaal..Ik grijns hier ook van het lezen ervan! Echt heel sportief van die mannen en deze kou al helemaal!! Toch is het mooi om naar buiten te kijken met dit weer…de tuin ziet er zo anders uit..misschien nog wat fotos maken voordat het gaat smelten..zou vanaf volgende week weer omhoog gaan met de temperatuur. Jah Ik zie dat het je gelukt is met de muziek! Hardstikke mooi hoor.
    Heel grapig de vallende sneeuw hier..zie ook dat je nieuwe banner hebt..past perfect!! 🙂
    Morgen ben je jarig..ga je het nog uitbundig vieren??? Ik wens je een schitterende dag Bea! Dikke zoen X Tracey X

  7. Het sneeuwt overal op WP. Leuk hè.
    Ik kom net van Skylge, heb niks niks voor je verjaardag, maar alvast héél erg Van Harte en dikke tuten voor morgen!!!!
    xxxxsjer

Geef een reactie

