Kaartje   11 comments

Als je hier vaker komt  weet je vast wel dat ik redelijk “groen” ben. (Zonder te overdrijven trouwens).

 
 
Click to VIEW Ecard

Deze Ecard plaats ik hier omdat ik vind dat Care2 een goeie club is. Misschien wil jij ook wel iets doen voor een van de goede doelen. Dat zou ik een leuk verjaarskadootje vinden. Alvast bedankt.

Posted 4 december 2010 by Cybermum Netherlands in Gedachten, Natuur, tests, Varia

11 responses to “Kaartje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bea van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag zult hebben en wens je nog heel veel goede jaren toe, ook Diesel gefeliciteerd met zijn vrouwtje en die krijgt vast wat extra lekkers. Je bent gelijk jarig met mijn kleindochter en die is vandaag 10 jaar geworden, de tijd gaat toch wel heel erg snel. Een verjaardagshug van mij voor jou!

  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Bea, de Sint zal vanavond wel even bij je langs komen denk ik zo. Dat is een mooie kaart, toch knap dat ze het zo kunnen maken hoor. Ik wens je verder nog een fijne dag, samen met een ieder die jou lief is.
    Groetjes van Edward.

  3. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Bea !
    Ik ben te laat, maar ik ben ziek geweest.
    Nog dikke, dikke, dikke zoenen ! en maak er nog een
    leuke avond en weekend van !!
    Groetjes,
    Karina.

  4. Zie dat je jarig bent Bea ?
    Van harte gefeliciteerd en een fijne avond toegewenst

  5. Hieperdepiep HoerAAAA!
    M’n telefoon deed moeilijk en dus feliciteer ik je maar even op deze manier. Heb je een fijne dag gehad? Lekker in de sneeuw door het bos gelopen met Diesel?
    Fijne avond verder nog en een hartstikke goed nieuw levensjaar gewenst!
    Groetjes.

  6. Lieve Bea, Van harte gefeliciteerd met jou verjaardag vandaag. Ik wens je alle goeds en veel liefde toe.
    Grote knuffel Tracey xx

  7. beter een beetje laat dan helemaal niet,
    van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag
    wens je nog vele mooie en gezonde jaren toe.

  8. Ik ben een beetje laat, kweet ut…. maar alsnog van harte Bé.
    Van ons beidjes een hele dikke knoevel en een paar Limburgse pakkerds.

    x x
    x x x
    x x
    x x
    x x
    x x
    x x
    x

  9. ….x..x….x…x….
    ..x…….x…….x..
    .x………………x.
    ..x…………….x..
    ….x…………x….
    …….x……x…….
    ………..x………..

    zo!

  10. Coole banner trouwens!

Geef een reactie

