Kerstkaarten   6 comments

Dit jaar verstuur ik weer geen gewone kerstkaarten. Kijk hier maar eens wat ik daarvoor in de plaats ga doen: Dierenambulance Kerst. Klik op het pps-je van die naam en vervolgens op diavoorstelling starten. (Ik doe het maar even zo, want er kijkt geloof ik niemand meer in Skydrive.)

Als jij  nog geen gewone kerstkaarten hebt verstuurd, doe dan alsjeblieft ook iets dergelijks. En anders volgend jaar.

Posted 16 december 2010 by Cybermum Netherlands in Feestdagen

6 responses to “Kerstkaarten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stuur al jaren géén kerstkaarten meer, goed plan van je Bea. Mijn huis is zelfs niet in kerstsferen en toch heel warm en liefdevol.Rara hoe kan dat … buiten kerstsfeer genoeg met al die sneeuw. Toch wens ik iedereen fijne dagen, maar dan anders. Die uitgave kan je zeker weten ‘beter’ besteden met bijv. een goed doel te steunen ipv al die kitschzooi … ohhhhh wat schrijf ik nu. Sorry voor degene die er zo gelukkig mee zijn,wil niemand kwetsen…Liefs-x-«B»

  2. Ook ik verstuur dit jaar geen kerstkaarten meer Bea. Niet om de kosten maar omdat ik er niets mee heb.

  3. Aangezien er toch nog heel veel mensen zijn die het wel op prijs stellen een kaartje te krijgen heb ik ze de deur al uit Bea, maar het is een goed idee wat overigens ook kan door zomaar iets te geven aan een goed doel, aangezien ik nooit wat geef aan de deur omdat er weinig overblijft van het geld dat er wordt gegeven dat ècht goed op z’n plaats komt vind ik de dierenambulance zeker een echt goed doel. Hier in huis ook geen kerstsfeer maar niet omdat ik het niet leuk vind, meer omdat ik er alleen niets aan vind en ik tweede kerstdag niet thuis ben. Mooi dat je hier aandacht aan besteedt en kerstversiering hoeft niet altijd kitsch te zijn, mooie groene takken ruiken ook nog heerlijk.
    Liefs, Ann.

  4. Dat is een goed idee Bea, voor dit jaar heb ik de kaarten de deur al uit. Voor mijn werk heb ik vaak met de mensen van de dierenambulance te maken gehad, en deze (veelal vrijwilligers) doen fantastisch werk.
    Groetjes van Edward.

  5. Ik heb ze al klaar. Dus………. wie weet vlg jaar? Moet nu tijgetje weggooien van Guust. Heeft een nieuw speelgoedbeest. Geen gezicht astie er mee in zun bek mee rondtaffelt…………. Kar met een tijger in de bek………….
    xsjer

  6. Een prachtige idee Bea. Zelf heb ik besloten geen kerstkaarten te sturen dit jaar..en waarom? Ik had geen idee..gewoon een keertje niet. Maar nu lijkt het alsof het zo had moeten zijn..dat ik hier tegen aan zou lopen. Doordat je deze goeddoelen hebt gepost weet ik nu dat ik dat geld hier ga overmaken!! Goededoelen voor de dieren! xx

Geef een reactie

