Aan iedereen:/To everyone:   6 comments

 

 

It says: Happy Holidays en best wishes for 2011.                     Love Bea and Diesel.

Posted 22 december 2010 by Cybermum Netherlands in Feestdagen

6 responses to “Aan iedereen:/To everyone:

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt er een sfeervolle wintercollage van gemaakt Bea. Vooral de rennende Diesel is leuk. Wat kunnen honden genieten van de sneeuw.

    Ook voor jou fijne dagen

    • Als je nog meer foto’s van onze winterwandeling wilt zien klik dan maar es op foto’s in m’n menubalkje. Album winterwandeling 21-12-2010. Ondanks dat ik het moeilijk vind heb ik er al veel weggegooid. Maar er staan er aardig wat bij, die niks zijn vergeleken bij wat jij presteert, dus wees niet te streng in je oordeel.

  2. Een heel mooie kerstcollage Bea en ook jullie natuurlijk heel fijne dagen, het is af en toe wel weer om een wandeling in de sneeuw te maken dus voor Diesel ook feest!
    Liefs, Ann.

  3. Dit is zeker een prachtige collage Bea, mooi gemaakt hoor. Ik wens jou ook hele fijne en vredige feestdagen, en zoals Ann al zegt, je kunt samen met Diesel, nog heerlijk door de sneeuw banjeren, want dat blijft nog wel even liggen.
    Groetjes van Edward.

  4. Toch maar een kaart? Haha. Fraai hoor. Wat loopt die Disel? 1 op 20? Hier ligt zowat geen sneeuw meer. Ik voer me een bult aan de vogels………….. Allemaal mezen, mussen (geen ringmussen dit jaar, waar die nou zijn gebleven?) merels, lijsters Turkse tortels en één protter en één grote bonte specht. Dan heb ik nog één waterhoen die in de meidoorn probeert te komen, geen gezicht.
    Tsjoch, op it neie jier.
    xsjer

    • Ja, een digitale. Van het aan papieren (?) kaarten en postzegels uitgespaarde geld heb ik, zoals ik al zei te zullen doen, een gift aan de Dierenambulance Hellendoorn Rijssen-Holten overgemaakt.
      O en er is hier de afgelopen nacht en vanochtend weer een extra dikke witte deken over het landschap gelegd, maar er stond en gemene Noordoosten wind, dus ik heb niet weer foto’s gemaakt.

Geef een reactie

