Geen nieuwe carrière   3 comments

Jullie hebben wat gemist! Toen ik vanmiddag met mijn Diesel door het bos struinde, moest ik ineens denken aan de balletlessen die ik vanaf mijn negende volgde. Daar had ik nu  nog profijt van. De wegen en paden waren zo glad, dat ik hier en daar een fraaie voorstelling heb weggegeven. “Plier” was er niet bij, maar “glisser”, “relever” en “pirouette” des te meer. Een nieuwe carrière gaat het echter niet worden. Het was mooi voetenwerk, maar de armbewegingen waren minder gracieus. Die leken meer op de wieken van een molen en wel eentje die met alle winden meewaaide. Linksom, rechtsom, vooruit en achteruit. ‘t Was bijzonder. Als het nou op die akelige karresporen maar niet zo ontzettend hobbelig en bobbelig was, zou ik misschien morgen beter de schaatsen kunnen onderbinden, maar dat gaat het dus ook niet worden. Trouwens, de meeste paden waar wij lopen zijn te smal om fatsoenlijke slagen te maken en dan lig je gelijk op je platte plaat in de besneeuwde struiken. Er waren plekken waar zelfs Diesel aan de zwier ging en dat nog wel zonder te rennen, kejje nagaan. Toch de spijkers er maar weer onder. (Bij mij dan hè.)

Posted 29 december 2010 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

3 responses to “Geen nieuwe carrière

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahaha…ik zie het helemaal voor mij Bea, een balletvoorstelling in de open lucht. Toch moet je goed uitkijken hoor, voor je het weet maak je een flinke smak.
    Ik wens je een hele goede jaarwisseling,en een gezond 2011.
    Groetjes van Edward.

  2. Hoi Bea, gelukkig begint het nu al weer goed to ondooien…alhoewel waarschijnlijk komt het nog weer die vresselijke gladheid. Ik heb walkers bij de schoenmaker gekocht..echt wat een uitvinding!
    Wens je een hele gelukkig Nieuwjaar Lieverd!
    kus Tracey xx
    ..(¯`v´¯)
    …`•¸.•´ Happy New Year!
    ..¸.•´¸.•´¨2010 / 2011.) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (Love¸.•´ (,..•´ ♥ from ♥_Tracey_♥ ¸.•´¯`•*¨:,

  3. Bea : De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en ons voornaamste goed een goede gezondheid voor jou en je dierbaren ! Hoop dat alles goed komt ! Veel liefs xxx Dikke Zoen

Geef een reactie

