Aan het werk   2 comments

Om je een idee te geven van wat zoon Lennart zoal doet.

IMAG0094      IMAG0097      IMAG0098

Outlets patchen in patchkast.

Posted 7 januari 2011 by Cybermum Netherlands in Computers en internet, Varia

2 responses to “Aan het werk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pffff wat een werk Bea, het lijkt me reuze ingewikkeld als er een draadje los zit en ik zou er waarschijnlijk helemaal niets van begrijpen, knap dat Lennart dat kan. Je hebt een heerlijk stuk muziek geplaatst, ik wist niet dat dat ook nog kon! Een fijn weekend gewenst meis,
    liefs, Ann.

  2. Het in elkaar zetten van het chassis eromheen is meer mijn specialiteit. De draadjes blijf ik liever vanaf 🙂

Geef een reactie

