Héél bijzonder   4 comments

Hadden we daareven bijna een hele bijzondere kruising gekregen. Het zweet staat me nog in de handen.

Bij ons in de wijk wonen mensen met een Goldendoodle (=kruising tussen een Golden Retriever en een poedel:”poodle”), je weet wel zo’n zogeheten “designer dog”. Vanmiddag had ik gelukkig Diesel net weer in de auto en stond op het punt om zelf in te stappen, toen mevrouw met haar GD arriveerde voor een boswandeling. (En zoals gewoonlijk, niet aangelijnd) Gelukkig, omdat mevrouw Doodle loops blijkt te zijn. En niet zo’n beetje ook bleek mij nu net toen ik Diesel voor het eten even uitliet. Toevallig kwamen we de Doodle weer tegen. Dit keer aan de lijn bij zoonlief. Maar dat duurde niet lang. Ze rukte zich los en vloog op ons af. En ze bleek dus verder geen halsband om te hebben ofzo. Haar begeleider kreeg haar niet te pakken en ik heb dus met de ene hand mevrouw D., die al met de staart opzij voor Diesel stond, in het nekvel moeten grijpen en met de andere Diesel ver genoeg bij haar vandaan houden. Toen moest ik nog even wachten voordat die jongen haar weer de lijn om de nek had geslagen, waarna ik eindelijk snel door kon lopen. Stel je eens voor wat je anders misschien voor bijzonders gekregen zou hebben: Drentsche Golden Doodle-pups! Of zouden het misschien Golden Doodle Patrijshonden geworden zijn?

Posted 22 januari 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Diesel, mijn Drent

4 responses to “Héél bijzonder

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een verhaal … echt wel iets voor het weekend hahaa.
    Ik herken dit soort gebeurtenissen wel,maar jij vertelt ze wel heel smakelijk!
    -x-

  2. Als voorstander van vrije sex maak je mij niet blij met dit verhaal Bea…….Foei 😦

  3. Bea daarom zie je mij denk ik de komende 2 weken niet in het bos, want Izzy is loops. Hoewel Drentsche labradortjes zijn misschien wel leuk.

  4. Ach……….. een Droodle was ook wel leuk geweest toch? hahaaaaaaaa
    xsjer

Geef een reactie

