Helaas triest nieuws …..   4 comments

Helaas las ik net op het Drentenforum dat de vermiste oppashond Dax dinsdagavond dood terug gevonden is langs de spoorlijn in Enschede.
"Ze is aangereden door een trein en op slag dood geweest. Het is slechts enkele dagen geleden dat ze aangereden is, maar ze zag er desondanks goed doorvoed uit."

4 responses to “Helaas triest nieuws …..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Van de week dacht ik nog “zou de vermiste hond al terug zijn”Heel triest dit bericht.

    Groetjs Anna

  2. Diep triest om dit te horen ,

  3. Inderdaad triest maar aan de andere kant worden er jaarlijks ook veel kinderen vermist die soms nooit terug worden gevonden 😦 Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik me het verdriet van de eigenaars niet kan indenken. Zo ben ik al eens een kat op onverklaarbare wijze kwijtgeraakt en is jou volgens mij al eens hetzelfde overkomen.

  4. Heel verdrietig nieuws Bea, maar is het ergens niet beter om te weten wat er met je dier gebeurd is, ook al is het nog zo’n vreselijk bericht?
    Uit eigen ervaring met vermiste huisdieren weet ik er van 1 wat er gebeurd is, de rest vraag ik me nu nog af.
    En helaas is die ervaring jou ook niet bespaard gebleven.

    Liefs, San

Geef een reactie

