Ik was het niet hoor   5 comments

Even lachen met een video die ik toegestuurd kreeg mensen. Ik knap er zelf helemaal van op.

Posted 2 februari 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Humor

5 responses to “Ik was het niet hoor

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaaaaa wat een schooier

  2. Árchhhhhhhh, die ken ik. Monsterachtig. En hij Zet Guust op het aanrecht, alleen met lang haar, Wháhááááaaaaaaaa.
    xsjer

  3. Lacheeeeeeeeeen . Dus je hebt ook al corrupte huisdieren.

    Fijne dag Anna

  4. Een geweldig fimpje, ik had het al eens gezien maar het blijft lachen. Het mooist vind ik de actie met de kat de stumper had niets gehad en moest wel boeten voor het verdwenen voedsel en drinken, zoiets is toch geniaal uitgedacht.
    Lieve groet, Ann.

  5. Ga met een big smile mijn bedje in al 1.30, latertje!
    Zal ik grappig dromen … -x-

Geef een reactie

