Teruggevonden   1 comment

Het is maar een heel kort fragment, maar ik vind het toch leuk om te laten zien. En aangezien ik het filmpje hier met geen mogelijkheid geüpload kreeg, omdat het een .mov bestand was heb ik maar een plug-in geïnstalleerd in LiveWriter en zie hier: een ontdekkingsreisje van mijn eigen kleine klokkenluider op de leeftijd van 48 dagen.

Posted 3 februari 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Diesel, mijn Drent

One response to “Teruggevonden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat zijn het eerst toch schattige slungels Bea, leuk om het fragment te zien en Diesel is heel mooi geworden maar dat had je als pup al gezien natuurlijk 😉

Geef een reactie

