De laatste   2 comments

De laatste gaat het nest verlaten. Vanmiddag is L. met zijn vriendin gaan kijken in het appartementje waar hij al meer dan een half jaar op aasde. Eerst moet de vorige bewoner nog het één en ander aan spullen er uit halen, want ze willen niks overnemen, maar op 1 maart kunnen ze de sleutel krijgen. En dan wordt het toch weer wat klussen hè. Schilderen in een kleur die zij graag willen, laminaatvloer leggen. Dat soort zaken. Naar een aantal dingen hebben ze gelukkig geen omkijken. Er zit bijvoorbeeld een nieuwe badkamer in (stràk, zegt L.) en ook het (open) keukentje is opnieuw betegeld.
En dan kan ik zèlf ook aan de rest van mijn leven beginnen. Samen met mijn maatje Diesel ga ik er iets moois van maken.

Posted 14 februari 2011 by Cybermum Netherlands in Varia

2 responses to “De laatste

Subscribe to comments with RSS.

  1. En zo gaat dat Bea 🙂 Vindt het toch wel leuk dat ik een dochter een paar straten verderop heb wonen. Dan wip je vaker eventjes langs

  2. Wordt dat weer rokken omhoog en handjes wapperen daaro? Hihi ;)) Nog éven en je hebt het rijk alleen…… tsjóch!
    xxxsjer

Geef een reactie

