Ik word al een grote jongen   7 comments

Ik word nu echt al wel een grote jongen. Nu ik 2 jaar ben geworden heb ik het helemaal onder de knie. I.p.v. ze te verscheuren, haal ik nu de kranten uit de brievenbus of van de mat en breng ze netjes naar mum. Kijk maar.

Sh..! Hij is plat op de grond gevallen.

 

PICT0002

Gelukt! Asjeblief mum, de post.

 

Ja, daar sta je van te kijken hè? HA!

Posted 3 maart 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

7 responses to “Ik word al een grote jongen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Potsjandosie had ik bericht klaar, kreeg ik verbindingsproblemen grrrr kon ik na zeker 10minuten geduld pas weer terug in je huisje. Ik had gelukkig reaktie onder de knop. Zal dat soort trage spaceachtig-gedonder komen omdat Ilona weer terug aan ’t bloggen is grinnnn, denk vast wel.

    Dit schreef ik dus al tijdje terug:

    Wat ontzettende leuk Bea! Nu nog leren stofzuigen!

    [Tja val in een diep gat, voel me een soort verdrietig alsof er barstens veel tranen uit moeten. Pffff was ik blij dat na 8weken alle hulp weg is, krijg ik dit, totaal géén energie meer. Wat een afknapper zeg. Moet mijn rijbewijs vernieuwen en belastingpapieren regelen, nodig boodschappen doen, maar komt niets van. Schuif het steeds op en dat zit mij dan weer dwars. Grrrrr terugslag niet meer op gerekend, wat een afknapper! Motortje is op. Even zuchten en weer doorgaan!!!! Dank voor je peptalk.]

    Fijne dag, hier schijnt de zon maar nog echt wel vrieskoud, soort koude neusdagen … Liefs-x-«B»
    Knuf aan Diesel van de MaXX

    • Zeg BenoRa, mag ik even? Ik kan veel maar dat ik WordPress kan ontregelen……. da’s teveel eer. Doet me trouwens denken aan een opmerking van Eng, ooit. Die dacht ook dat ik bovennatuurlijke krachten bezat en dat ik Space en Bill Gates naar mijn hand kon zetten 😉

  2. Wat leuk, zo’n hulpje in de huishouding. Dergelijke Drent is goud waard 🙂

  3. Wat een leuk gezicht is dat, heel braaf bij het vrouwtje komen met de krant of in dit geval met een tijdschrift, gelukkig heeft die kleine pitbull van mij nooit post verscheurd, wel gaat ze enorm te keer als er wat door de brievenbus is gemikt maar aan de post komen doet ze niet, voor haar is dat iets gevaarlijks waar ik voor gewaarschuwd moet worden 😉
    Kriebeltjes voor Diesel.

  4. Wat een gezicht, hahaha, helemaal blij 🙂
    Als ‘ie nou de blauwe brieven maar niet verscheurd, of juist wel 😉
    Knuffel

  5. Ach gompie….. hij kijkt erbij met een koppie van ‘zo moeders, dat heb ik toch maar even voor je gedaan en nu heb ik zeker weten wel iets lekkers verdiend’.
    Ik vind van wel, Diesel!

Geef een reactie

