‘t Wordt echt lente!   7 comments

Het wordt nu toch ècht al lente hoor. Kijk maar es.

lammetje slaat kuitenflikker

 

En Diesel heeft vanmiddag lekker een paar baantjes getrokken in onze “geheime vijver”. Dat mocht, want ik had hem “vrij” gegeven. En daarna heeft hij ook nog even een paar apportjes uit het water gehaald. Het was ècht genieten. Natuurlijk had ik geen camera bij me, maar ik heb toch nog een paar foto’s, die Lennart’s vriendin eens gemaakt heeft. 

 Foto0223      Foto0224      Foto0222    

Zelf is ze gisteren geopereerd aan haar schouder en kan ze voorlopig niet veel anders doen dan rust houden en straks therapie. ‘t Is te hopen dat ze er zulk mooi weer bij heeft als vandaag, dan kan ze nog eens lekker in het zonnetje zitten.

Posted 15 maart 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Natuur

7 responses to “‘t Wordt echt lente!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vandaag was het hier een heerlijke dag Bea, dat geeft een mens hoop! De foto van het huppelende lammetje is echt geweldig……op het juiste moment “KLIK”
    Groetjes van Edward.

  2. Wat een schattige foto Bea, dat lammetje dartelt en slaat echt een kuitenflikker 😉 De foto’s van de clandestien zwemmende Diesel zijn ook leuk geworden, lekker voor Diesel weer zwemmen! Het is al aardig zachter en nu nog wat zon erbij en dan is het lente.
    Lieve groet, Ann.

  3. Ninjalammetjes 🙂 echt leuk, en natuurlijk ook jouw waterrat

  4. Kuitenflikker….. whahaha, dat woord ken ik niet maar ga ’t onthouden 😉 Tja, zijn er weer lammetjes in de wei, dan wordt iedereen blij! Wrom? Kweenie, ze zijn zo schattig en dartel en terwijl het hier echt guur pietenweer is, geeft de aanblik van zo’n kuitenflikkertje een warm gevoel! I xx

  5. P.S. Ik geniet van de muziek die hier gespeeld wordt…… heerlijk rustgevend. Zo mooi!!!!

  6. Hopen dat het goed gaat met haar schouder! Op naar de lente!!!!!! Ik heb er zin in! Is hier weer dooie eenden seizoen. Die woerden hebben de gek in de kop, achter de wijffies aan……… Belanden dood op de weg weer………….. Elk jaar hetzelfde gedonder. Ze zijn wreed……………
    xsjer

Geef een reactie

