Weet je nog?   3 comments

Op 20 februari schreef ik in m’n blog over de Oefendag veldwerk dat Henk Companjen een paar foto’s gemaakt had van Diesel bij een fazantenkooitje en dat ik zou proberen daar ook eentje van te pakken te krijgen. Nou ik heb hem dus via-via een mailtje gestuurd en hij heeft daar op gereageerd en mij niet één, maar àcht foto’s gestuurd waar Diesel en ik op staan! Hoe “cool” is dàt!

Ik zal er hier 3 laten zien. Ze staan samen met de rest ook in m’n web-album.

 

Waar blijf je nou?

 

 

Posted 16 maart 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

3 responses to “Weet je nog?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s Bea en een echt leuke herinnering aan deze dag, wat is Diesel toch een prachtig dier en zo geïnteresseerd in dat kooitje, maar het vrouwtje let ook goed op 😉 Alvast een prettig weekend meis,
    lieve groet, Ann.

  2. Mooie foto’s. En wat lijkt het me heerlijk om zo met je dier om te gaan. Fijne week Groetjes Anna

Geef een reactie

