Het zal je maar gebeuren   6 comments

In de Duitse stad Hannover heeft een 7-jarig meisje een boa constrictor gevonden in het toilet in haar huis. De moeder, die een kijkje ging nemen toen haar geschrokken dochter de bizarre ontdekking meldde, bevestigt dat de grote slang in de wc zat. De vrouw kon zelfs een foto nemen terwijl de slang niets vermoedend nog in de wc-pot lag. De ordediensten kwamen ter plaatse, maar intussen was de boa alweer verdwenen. De politie vermoedt dat het dier weer via de wc-buizen het hazenpad heeft gekozen. Nadat ze de foto hadden bekeken, bevestigden dierendeskundigen dat het om een boa ging. Die is niet gevaarlijk voor de mens. Het is niet bekend of de inwoners nog gebruik willen maken van de wc. Foto

(bron: WaarMaarRaar)

Nou, hij zal dan niet gevaarlijk zijn voor de mens, maar déze mens moet er niet aan denken zoiets in het toilet te vinden!

 

Posted 30 maart 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel

6 responses to “Het zal je maar gebeuren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je bent wel meteen je verstopping kwijt

  2. hahahaaaa je zou je toch helemaal rot schrikken 🙂

  3. Ik droom daar wel eens van als ik zwaar getafeld heb: mijn hart zou het ter plekke begeven! Slangen vind ik de weerzinwekkendste diersoort van het universum, vandaar!
    Als dat in mijn huis zou gebeuren, zou ik geen seconde rust hebben, temeer omdat het kreng spoorloos is verdwenen…. je moet er toch niet aan denken!!! Jich!!!!

  4. Nadat ik in Exloo slangen heb vastgehouden is mijn angst voor die dieren wel over, maar als ik zoiets in de wc zag liggen dan nam ik voortaan toch maar een ouderwetse toiletemmer 😉 De berichten zijn natuurlijk ook een beetje verkeerd want het zijn wurgslangen en al is het geen gif bijten doen ze ook!

  5. Dan schrik je je toch helemaal lam Bea, ik zou onmiddelijk een ouderwetse po aanschaffen hoor!
    Groetjes van Edward.

  6. het zal je maar gebeuren, achter je kijken en dan dit aantreffen….. wat had ik ook alweer gegeten?

Geef een reactie

