Voor het eerst   5 comments

Gisteren hebben wij voor het eerst dit jaar ge-BBQ-ed. Beide zoons, een vriendje en vriendinnetje en ikzelf. Het was reuze gezellig en errug lekker. Dat vond ook Diesel, die de hele tijd kon meegenieten. En niet alleen van de heerlijke geuren. Ik vrees dat hij schandalig verwend is met restjes (rauw) vlees, hier en daar een “per ongeluk” gevallen worstje en stukje stokbrood. Ook wat komkommerschijfjes vielen bij hem wel in de smaak. Ter completering van zijn avondmaaltijd heb ik hem toen nog 2 plakken Rodi Complete gegeven en hij is met een lekker bol buikje heel tevreden in slaap gesukkeld. (Het vriendinnetje trouwens ook vrij vroeg, grinn.) Nadat ze de boel buiten hadden opgeruimd zijn de mannen vertrokken om het gezellig samenzijn elders voort te zetten. Zelf heb ik nog een film gekeken onder het genot van een bak Chunky Monkey, waarna ik ook in m’n mandje gekropen ben. Lennart heb ik niet meer horen thuiskomen. Dat was te vroeg.

5 responses to “Voor het eerst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Barbekjoewen ligt me eigenlijk niet zo Bea, ben er gewoon te lui voor…….tenzij het vlees voor mij gebraden wordt 🙂

    Maar meestal is het wel errug gezellig, en daar kan je volgens mij van meepraten

  2. klinkt gezellig!

  3. Als er veel extra’s bij zijn vind ik een BBQ ook wel lekker, maar het gaat toch voornamelijk om de gezelligheid tenzij je Diesel heet natuurlijk 😉 Zo te lezen hebben jullie het in ieder geval heel erg gezellig gehad en was het nog lekker ook.
    xxx

  4. Lekker he, buiten knoeien met leuk gezelschap, Dieseltje ook nog eens goed verwend, per ongeluk dan af en toe…. vond ‘ie vast niet erg. En jij werd dus ook nog eens verzorgd, wat wil je nog meer?!
    Klinkt als een heerlijk avondje thuis.
    Liefs, San

Geef een reactie

