Vaarwel Max (24-08-1994 / 11-04-2011)   3 comments

Log ik daareven (23:20) in op het Drentenforum, lees ik dat Max, de hond van een van de moderatoren is ingeslapen. Nadat op 23 november vorig jaar Bente hem al was voorgegaan. Vreselijk om in amper 4,5 mnd 2 van je lieve maatjes te moeten verliezen.

Zelf schrijft Marian het als volgt op haar blog.

Dag lieve,lieve Max

Klik op de afbeelding om de link te volgen Na ruim 16 jaar vriendschap vond je het welletjes geweest.Als klein puppedupje kwam je in een heel moeilijke tijd bij me wonen en gingen we samen verder.
En Max,wat hebben we samen veel plezier gehad!
Urenlang kon je met Senta spelen in het park en ook de hei maakten jullie met je tweetjes onveilig.Jij en Senta hebben jullie poten letterlijk versleten met lopen!
Je werd wat krakkemikkig en stram maar daar viel mee te leven met wat aanpassingen.Bente’s dood en vooral die van Senta hebben je denk ik zo erg aangegrepen dat jij het ook opgaf,en vandaag heb ik je dus moeten laten gaan.
Lieve Max,weet dat ik je nooit zal vergeten en dat je altijd een speciaal plekje in mijn hart zult houden.Dag lieverd,dag dag.
Marian.

3 responses to “Vaarwel Max (24-08-1994 / 11-04-2011)

Subscribe to comments with RSS.

  1. De hondenhemel raakt aardig vol. Het moet er wel gezellig zijn met al die lieve woefjes … ik zie ze voor me met vleugels. flappende vliegoren en een brede glimlach zoefend door het heelal flink de beest uit hangen 😉
    Doet pijn om die trouwe oogjes, het verwelkomen bij thuiskomst, de knufjes, het warme vachtje en de geluidjes van het drinken uit hun bak water niet meer te horen.
    Sterkte voor Marian.

  2. Met m’n levendige fantasie zie ik de hondenhemel voor me zoals Benone ‘m beschrijft 🙂 Sterkte voor het baasje

  3. Het is inderdaad druk daarboven met bekende en onbekende woefjes, heel veel sterkte voor Marian.

Geef een reactie

