Drentenmensen, vreugde en verdriet   2 comments

Nog maar 3 dagen geleden schreef ik over het overlijden van Max. Iedereen die Marian kent wist dat zij geen mens is om zonder hond verder te gaan. Op 27 februari jl. schreef ik over de zondagskindjes. En nu is 1 van deze kindjes nog eens extra een zondagskindje. Jan en Simonne Faes staan het pupje dat ze zèlf wilden houden af aan Marian. Dit schreef Marian op het Drentenforum:

Vreugde en verdriet kunnen heel dicht bij elkaar liggen

Tsja,dat blijkt maar weer…….
Het verdriet om Max’ overlijden is nog steeds heel groot, maar er zijn mensen die in tijden als deze een groots gebaar kunnen maken.
Vlak na Max’ overlijden kreeg ik van Jan en Simonne Faes het aanbod om Kikki, de pup die ze zelf zouden houden, van hen te kopen.
Totaal overdonderd heb ik het even in beraad gehouden om vervolgens toch van ganser harte ja te zeggen, maar er moest natuurlijk nog wel even persoonlijk gepraat worden. Van beide kanten.
Buiten dat zou er vandaag DNA van de pups afgenomen worden en dat vond ik ook wel leuk om te zien.
En dus ben ik vandaag richting Vosselaar gereden.En jawel,Kikki komt hier wonen!!!
Het is een prachtig pupje dat volgens mij qua karakter veel van mama Belle weg heeft,en ik heb zo het idee dat wij het wel gaan redden met zijn tweetjes!
Zowel Max als Bente zijn en worden nooit vergeten,maar Kikki is een grote pleister op een heel grote wond.

Posted 14 april 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

2 responses to “Drentenmensen, vreugde en verdriet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jawel…..wat een dropje van een hondje.

  2. Zo’n lief puppy, kan misschien toch wel een beetje van het gemis wegnemen Bea, het is echt een poepie.
    Groetjes van Edward.

Geef een reactie

